AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Jeg savner dama så jævligt, vet ikke hva jeg skal gjør, vet ikke hva jeg ska si. Alt er helt fjernt, jeg har gjort mye dumt. Det er jeg fullt klar over. Her er det pause. Men jeg merker jeg klarer det ikke. Vet ikke om jeg klarer og legge hu "død" og gå videre heller. Spiser ikke, sover ikke, sånt har det vært i flere uker nå. Anonymous poster hash: 7db07...cc6
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 har du prøvd å snakke med henne om det? prøvd å evt unnskylde det du mener du har gjort galt? ord kan ha større virkning enn man tror. håper det ordner seg for deg Anonymous poster hash: 896c1...34c 2
tep2 Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 (endret) .. Endret 2. desember 2013 av tep2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Takk, alt er prøvd, det er virkeligt ille, vet at jeg kanskje bør gi hu tid, og det vil jeg. Men klarer ikke:/ noen tips ? noen som har vært der før ? Anonymous poster hash: 7db07...cc6
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Takk, alt er prøvd, det er virkeligt ille, vet at jeg kanskje bør gi hu tid, og det vil jeg. Men klarer ikke:/ noen tips ? noen som har vært der før ? Anonymous poster hash: 7db07...cc6 Er mange som har vært der, det er du som kjenner dama best og forholdet. hva som skjedde til at det ble pause? Anonymous poster hash: 3beab...1b2
Sapree Skrevet 2. desember 2013 #6 Skrevet 2. desember 2013 Du må bare gi henne tid..Jeg er igjennom det samme akkurat nå, og jeg vet det er jævlig! Men det går bedre..Maste masse i begynnelsen, og det hadde så klart en motsatt effekt...Bare ligg unna så for du se hva som skjer senere. Gjør masse sosiale ting med andre, begynn på ting og treff nye folk så tenker du på andre.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #7 Skrevet 2. desember 2013 Vi er i samme båt kis! Lurer imidlertid på følgende før jeg eventuelt kan gi deg flere tips: - hvor gamle er dere? - hva for dumt har du gjort? - hvor lenge har dere hatt pause? - hvor lenge var dere sammen? - bor dere lang fra hverandre? Anonymous poster hash: 2a2b8...7aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå