Gå til innhold

Føler dere "eldre kvinner" dere truet?

106 stemmer

1. 1. Føler du deg truet?

• Ja
      9
    • Nei
      97

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle gifte eller ugifte kvinner der ute. Jeg er en ganske ung kvinne som har lett for å "tenne på" eldre menn. Ikke med intensjon de som er gifte! Eldre menn tenner jo ofte også på yngre kvinner. Typ ned i 19-20 årsalderen. (som regel kun seksuelt da)

Da er spørsmålet mitt; føler dere dere truet? Altså dere kvinner i 30-40 årsalderen som er gift eller kun har kjæreste i egen alder. Føler dere dere truet eller er redd for at mannen kan finne på å ha seg med en yngre kvinne?

Anonymous poster hash: 9ce7f...c39
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest gurimalla
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg tror mannen min synes 19 - 20 åringer er alt for unge (han er 40).

• Liker 10
Skrevet

Synes du kvinner i 30-40 års alderen er "eldre"? Hmmm. Nei det er jeg overhode ikke rett for. Tror ikke jeg hadde falt for en sånn mann fordi jeg tror vi rett og slett hadde vært alt for forskjellige. Er ikke helt sikker på om eldre menn ofte tenner på unge jenter heller. Er nok noen som gjør det, en det sier ganske mye om disse mannfolka synes nå jeg.

• Liker 10
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 12198...1b4
Skrevet

Synes du kvinner i 30-40 års alderen er "eldre"? Hmmm. Nei det er jeg overhode ikke rett for. Tror ikke jeg hadde falt for en sånn mann fordi jeg tror vi rett og slett hadde vært alt for forskjellige. Er ikke helt sikker på om eldre menn ofte tenner på unge jenter heller. Er nok noen som gjør det, en det sier ganske mye om disse mannfolka synes nå jeg.

Ja, det sier at det finnes menn som tenner fysisk på flotte og spreke kvinner som ikke har ølvom som en 50 år gammel sjømann, eller strekkmerker fra låret til halsen. Om noe så er dette normalt, men det er jo alltid best å sykeliggjøre ting man ikke liker. Det verste er jo at det finnes voksne kvinner som tenner på yngre menn. Det er altså helt absurd.

Anonymous poster hash: dc53d...f45

• Liker 4
Skrevet

Nei. Det er så mye annet som teller i det lange løp, og mannen min synes jenter rundt tjue er for unge, i de fleste tilfeller. Har også selv opplevd å bli ditchet rent seksuelt av menn som er tjue år eldre enn meg, til fordel for kvinner på deres egen alder, så jeg har jo erfart det fra den yngstes side også at man ikke vinner med ung alder alene.

Anonymous poster hash: 64175...011
  • Liker 7
Gjest TheRighteous
Skrevet

Ja, det sier at det finnes menn som tenner fysisk på flotte og spreke kvinner som ikke har ølvom som en 50 år gammel sjømann, eller strekkmerker fra låret til halsen. Om noe så er dette normalt, men det er jo alltid best å sykeliggjøre ting man ikke liker. Det verste er jo at det finnes voksne kvinner som tenner på yngre menn. Det er altså helt absurd.

Hvorfor er det verre at voksne kvinner tenner på yngre gutter, enn at voksne menn tenner på unge jenter?

• Liker 1
Skrevet

Ok. snakker av erfaring jeg da. Grunne til at jeg sier eldre, er fordi jeg er 19- 20 årsalderen selv. Mente ikke noe vondt med det. Snakker som sagt av erfaring. har opplevd at gifte menn i 30-40 årsalderen har kontaktet meg og vil møtes, enten for å bare prate eller fordi de bare vil ha "en elsker" som han kan utforske og dele fantasier med.

Anonymous poster hash: b9054...652
Skrevet

Jeg skrev ikke at det ikke forekom. Selvsagt gjør det det. Noen menn (og kvinner) er utrolig overfladiske. Jeg ville som sagt aldri ha vært sammen med en sånn mann.

Så alle kvinner over 30 år har ølvom som en gammel sjømann? Jeg vet om ganske mange flotte veldreide kvinner på 30 pluss. Dessuten har folk heldigvis forskjellige preferanser. Strekkmerker har ingen aldersgrense. Mange som får dette allerede i tenårene.

• Liker 4
Skrevet

Som 49- åring er jeg nok i målgruppen din. Nei, jeg føler meg ikke truet. Jeg kan ikke se for meg hvordan en 19-20 åring skulle klare å utkonkurere meg, he he. Mannen min liker kvinner, ikke jentunger.

Anonymous poster hash: 14cf1...917

• Liker 14
Skrevet

Ok. snakker av erfaring jeg da. Grunne til at jeg sier eldre, er fordi jeg er 19- 20 årsalderen selv. Mente ikke noe vondt med det. Snakker som sagt av erfaring. har opplevd at gifte menn i 30-40 årsalderen har kontaktet meg og vil møtes, enten for å bare prate eller fordi de bare vil ha "en elsker" som han kan utforske og dele fantasier med.

De syntes sikkert du virket billig og lett å få i seng og tok derfor kontakt med deg i håp om å få en elsker. Jeg hadde sagt ifra til konene til disse mennene jeg ;)

Anonymous poster hash: 29b0d...8de

• Liker 11
Skrevet

Disse mannfolka har en helt rotten moral og jeg håper ikke at du har sex med dem. En ting er å være elsker til en singel mann, men er han gift bør du ha nok selvrespekt til å holde deg unna.

• Liker 3
Skrevet

De syntes sikkert du virket billig og lett å få i seng og tok derfor kontakt med deg i håp om å få en elsker. Jeg hadde sagt ifra til konene til disse mennene jeg ;)

Anonymous poster hash: 29b0d...8de

Jøss. Det var litt av en kommentar. Jeg er da absolutt ikke billig, og fremtrer ikke som det. Det er ikke lett å si ifra når man ikke vet hvem konene er. Skal sies at jeg aldri har gjort noe fysisk med disse mennene. Jeg føler for mye empati for konene, og vet jeg aldri ville havnet i situasjonen selv. blir kun tent av tanken.

TS

• Liker 3
Skrevet

Jeg skrev ikke at det ikke forekom. Selvsagt gjør det det. Noen menn (og kvinner) er utrolig overfladiske. Jeg ville som sagt aldri ha vært sammen med en sånn mann.

Så alle kvinner over 30 år har ølvom som en gammel sjømann? Jeg vet om ganske mange flotte veldreide kvinner på 30 pluss. Dessuten har folk heldigvis forskjellige preferanser. Strekkmerker har ingen aldersgrense. Mange som får dette allerede i tenårene.

Ja, det er derfor det er så motbydelig å pule voksne norske damer. De fjerner litt hår rundt musa og tror med det at de har kroppen til en fotomodell. Flerparten av norske kjerringer mister sine feminine trekk når de passerer 30. Da er det like greot å vende blikket mot tenåringer.

Skrevet

Disse mannfolka har en helt rotten moral og jeg håper ikke at du har sex med dem. En ting er å være elsker til en singel mann, men er han gift bør du ha nok selvrespekt til å holde deg unna.

Skal sies at jeg aldri har hatt fysisk kontakt med disse. snakker ut ifra at dehar kontaktet meg på facebook eller ulike sjekkeapper. Jeg er virkelig ikke så slem. Lurer bare på om disse kvinnene er redd for at noe sånt skulle skjedd.

Skrevet

Heisann alle gifte eller ugifte kvinner der ute. Jeg er en ganske ung kvinne som har lett for å "tenne på" eldre menn. Ikke med intensjon de som er gifte! Eldre menn tenner jo ofte også på yngre kvinner. Typ ned i 19-20 årsalderen. (som regel kun seksuelt da)

Da er spørsmålet mitt; føler dere dere truet? Altså dere kvinner i 30-40 årsalderen som er gift eller kun har kjæreste i egen alder. Føler dere dere truet eller er redd for at mannen kan finne på å ha seg med en yngre kvinne?

Anonymous poster hash: 9ce7f...c39

Hjelpes, nei.

• Liker 1
Skrevet

Jøss. Det var litt av en kommentar. Jeg er da absolutt ikke billig, og fremtrer ikke som det.

TS

Det finnes knapt noe mer bittert enn ei gammel kjerring som har mistet sin manns interesse. En kvinnes misunnelse på en vakrere kvinne enn seg selv slår aldri feil.

• Liker 5
Skrevet

Ja, det er derfor det er så motbydelig å pule voksne norske damer. De fjerner litt hår rundt musa og tror med det at de har kroppen til en fotomodell. Flerparten av norske kjerringer mister sine feminine trekk når de passerer 30. Da er det like greot å vende blikket mot tenåringer.

Hver sin smak som sagt. Synes nå kanskje du generaliserer kvinner litt for grovt her. Dessuten så bryr jeg meg i grunnen ikke om hva du måtte mene. Du aner ikke hvordan jeg ser ut og så lenge mannen min er fornøyd så er det det som er viktig for meg.

• Liker 1
Skrevet

Nei.

Jeg er voksen og uten 'drama', trener og ser bra ut naken. :P

• Liker 3
Skrevet

Hvordan da? Unge menn er jo også penere enn sine eldre medbrødre.

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...