Anname Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Noen som vet om noen bra barnebutikker i Bergen? Interiør, klær, diverse. Skal kjøpe julegaver og vil gjerne kjøpe litt ting som ikke finnes overalt
Stellamor Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Jeg slenger meg på, har lyst til å finne noen små koselige og litt unike barnebutikker... er ikke så lett å finne. I år har jeg faktisk kjøpt en del på nettet. Har falt helt for et klesmerke til barn som heter okker-gokker, kjøpte det på småungene.no. Der har de forresten også 30% på ullundertøy i dag.... har også kjøpt en veldig fin brikke til å ha på bordet på lekmer...
Trollmor89 Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 De har en på Nesttun, veldig spesiell,kul og med mange ting dere ikke finner andre steder Men må bare si at prisene der er høye..
skreppamedleppa Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 En gul knapp, ligger i skostredet (jeg er fryktelig i tvil på priser på alle butikkene jeg vet om, så det må du nesten snurre opp i selv) Rubens varme gleder ligger i Vetrlidsallmenningen selger leker og ymse Småting på bryggen
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 De har en på Nesttun, veldig spesiell,kul og med mange ting dere ikke finner andre steder Men må bare si at prisene der er høye.. Ja, kjempefin butikk som heter Mitt rom. De har også nettbutikk, mittrom.no. Anonymous poster hash: 6c30b...e3e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå