Gå til innhold

Ditt drømme utdrikningslag!

Anbefalte innlegg

Gjest gjest 0
Skrevet

Det står mye her inne om flotte utdrikningslag, men det er ingen som har sagt hva de virkelig ønsker at skal skje! Vi planlegger utdrikningslag for ei venninne nå, ingen av oss har mye penger, og det er desverre en del harry folk som skal være med. Når jeg sier desverre tenker jeg på alle de rare tingene de synes er kult som jeg rett og slett synes er usmakelig. Og jeg er ikke veldig sossete eller fin på det! Jeg synes egentlig at utdrikningslaget skal være en dag bruden ser tilbake på som fantastisk, koslig og morsom.

Kan dere ikke fortelle hva dere ville gjort hvis dere selv fikk velge? Tenk på at vennene ders skal betale da...

:-)

Pam

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flytur i småfly! Kontak en småflyforening i nærheten og finn en som trenger kjøretimer. De har ikke lov til å ta betaling for mer enn det bensinen koster før de har flydd en bestemt tid. Da jeg arrangerte utdrikkingslag betalte vi 250 kr for en halv time. Dette var dagens høydepunkt (bokstavelig talt :)) og var verdt pengene.

Vi samlet også alle til grilling i en lavvu, her tok noen med pølser, andre pinnebrøddeig osv. Moren til en av jentene ga bruden en time i magedans. Badestund i badestamp. Vi var på ridetur og hadde stor fest om kvelden hvor alle var kledd ut i 70-talls klær. Dagen var gøy for alle og kostet ikke mange pengene.

Tipset er å utnytte de kontaktene du har. Er det noen som har en fiskeskøyte som kan ta dere med ut på tur? Noen som kjører motorsykkel? Noen med en hytte? Frisør? Aromaterapaut? Ta henne med ut i skogen og opp i trærne. Ta henne med til prøvesminking i et parfymeri. Kondomeriparty. Padletur i kano. Lag rebusløp og spørsmål til alle. Natursti med feks parski. Prøv å la utdrikkingslaget bli en dag der hele gjengen har det gøy sammen, men selvfølgelig først og fremst bruden/brudgommen. Bruker du fantasien og får alle med på at i dag skal vi ha det gøy, så kommer du langt selv med lite penger.

Lykke til.

Skrevet

Jeg vil ikke ha noe utdrikningslag, jeg. Noe jeg kommer til å gjøre klinkende klart når den tid eventuelt måtte komme. ;)

Skrevet

Mitt drømme-utdrikningslag er å dra på spa-opphold på hotell med gode venninner! Nyte litt luksus og velvære alle sammen, innta god mat og drikke, fnise og le masse! Sukk, det hadde vært deilig :-)

Kanskje jeg skal hinte litt til forloveren min... :wink: Hun holder på å planlegge utdrikningslaget til en annen venninne nå nemlig, mitt blir jo ikke før til neste år.

Spa-opphold et døgn på hotell trenger ikke bli særlig mye dyrere enn andre utdrikningslag heller. På Hankø fjordhotell f.eks - www.comwellhanko.no - får man overnatting lørdag-søndag, en times behandling + benytte alle hotellets fasiliteter, og alle måltider for 1500-1600 kroner. Synes ikke det er så dyrt, tatt i betraktning at da får jo alle deltakerne litt luksus samtidig. I disse dager, når bruden ofte er en sliten småbarnsmor, er vel ingenting bedre enn å bli tatt med på litt luksus i hverdagen! :-)

Skrevet

Jeg har lyst til å reise på hyttetur med en gjeng venninner jeg. Grille, bade, drikke god drikke og bare prate og kose oss masse! Det hadde vært deilig, og trenger absolutt ikke være dyrt!! Og som andre sier, benytt alle kontakter dere kan finne. Finn på noe sprøtt, men ikke nødvendigvis å drite ut bruden. Jeg kommer til å bli dritsur om jeg må kle meg ut og gå rundt å selge noe på Torgalmenningen. De fleste sier jo at det er bare nåe de MÅ gjøre, men det er ikke sant. Jeg kommer ikke til å gjøre det, men det vet også de som skal være med på det...

Det går jo an å prate med bruden om hun har noe som hun virkelig drømmer om. Paragliding eller noe sånt. Jeg hadde likt det. Også småflytur. Det er knallspennende. Har gjort det en gang og det var kjempemorsomt! Ellers kunne det vært deilig å dra på elvepadling eller noe sånt noe. Noe som ikke er vanlig. Som sagt, jeg vil gjerne reise vekk. Da blir det mye mer intimt og folk forsvinner ikke på byn og skal treffe andre og sånt noe...

Min mening... ;)

Skrevet
Jeg har lyst til å reise på hyttetur med en gjeng venninner jeg. Grille, bade, drikke god drikke og bare prate og kose oss masse! Det hadde vært deilig, og trenger absolutt ikke være dyrt!!

Som sagt, jeg vil gjerne reise vekk. Da blir det mye mer intimt og folk forsvinner ikke på byn og skal treffe andre og sånt noe...

:Nikke:

Akkurat det vil jeg også!!

Skrevet

Jeg ville ha hoppet i fallskjerm, jeg!

Skrevet

Naa faar jeg to utdrikningslag, saa jeg har dobbelt saa mye aa grue/glede meg til.. Men jeg tror ikke noen av dem blir harry eller pinlige, bare haaper jeg slipper aa drikke saa jeg blir stup full (det kan jo bli pinlig..). Jeg vet saann ca. hva som skal skje, hvertfall tror jeg at jeg har en anelse, og det innebaerer spa og baattur med reker og hvitvin i Oslofjorden. Og det er det jeg synes er helt perfekt! Til helgen skjer det foerste....

Skrevet

Karaokekveld med Jan Werner

ville ha vært mitt absolutte drømmelag.... :sjarmor:

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg kunne også tenkt med flytur og en skikkelig kosedag med jentegjengen! Vår venninne er en skikkelig hestejente så det hadde vært kult å fått til noe i den duren. Det som er problemet med å kose seg med vennegjengen er at alle kommer fra forskjellige gjenger. Jeg trives egentlig ikke så veldig godt med hennes venninner pga aldersforskjell og interesser.. Men noe gøy må det bli! De andre snakker om dansketur for det er veldig typisk bruden. Det synes jeg er gret nok for jeg vet hun kommer til å like det.

Er det noen som vet om en måte hun kan tjene litt penger på uten at det blir for dumt? Jeg synes det er litt harry å selge penis boller....

Flere drømmer og forslag?

Pam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...