AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Daten min sier at han spyr om dagene, men han vil møte meg igjen. Jeg er redd dette er en unnskyldning, for han kontakter meg veldig lite.. mindre enn før....Såklart kan dette skyldes at ha er syk, men jeg er usikker... fordi jeg har blitt avvist mange ganger før.... Vi har hatt sex så jeg er sinnsykt lei meg ..... Jeg kontakter han ikke nå, han får kontakte meg for jeg føler jo at dette kan være hint om en avvsining... og hvis han ikke kontakter meg innen i kveld så bruker jeg dateprofilen min igjen. Hva mener dere om dette? Anonymous poster hash: 2259f...be3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Han har sagt han er syk men forsatt gjerne vil møte deg, og venter på svar, også forventer du han skal spørre deg enda en gang? Hadde jeg vært han hadde jeg ikke orket eller giddet å ta kontakt en gang Anonymous poster hash: bcca5...afe 4
Pialill Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Hvor mange ganger har du truffet denne karen da? Jeg syns ikke det er rart i det heletatt om du fremdeles er aktiv på datingprofilen din så lenge dere bare har vært på noen dates. Dersom han bare er syk og tar kontakt i løpet av noen dager rekker du vel ikke å treffe noen andre uansett? 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Vel, dersom han faktisk har omgangssyke er det galant av han å ikke ville smitte deg. Når han skriver dette synes jeg det er naturlig at du svarer og bekrefter at du vil treffe han igjen når han er frisk, så ser du jo om han kontakter deg eller ikke innen rimelig tid. Hvis du er interessert, og dette er første gang han kansellerer synes jeg du overreagerer når du vil kutte pga dette. Anonymous poster hash: 6cee9...710
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Dra på besøk da og se om han har omgangssyken da? Jeg lurer litt på det samme - er det første gangen han kansellerer?Anonymous poster hash: c3795...a92
Kira-delta Skrevet 2. desember 2013 #6 Skrevet 2. desember 2013 Hadde jeg vært i hans situasjon hadde jeg holdt meg unna en ukes tid, jeg vil jo ikke smitte noen med omgangssyke. Ikke tenk for mye, tar han ikke kontakt senere er det ikke stort du får gjort uansett. Sats på at han ikke vil smitte deg, og ikke ta sorgene på forskudd.
FalconPunch Skrevet 2. desember 2013 #7 Skrevet 2. desember 2013 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #8 Skrevet 2. desember 2013 Sjarmerende. Syk, men ønsker fortsatt å møte deg, og du setter en frist for i kveld før du dater andre igjen? Vel, det er hvertfall grunnen til at jeg holder meg unna nettdating. Gidder ikke å bli behandlet som et produkt i matbutikken. Anonymous poster hash: 1961c...323 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #9 Skrevet 2. desember 2013 Første daten med eksen min var en uke etter at hun fjernet mandlene. Stakkars, hun kunne verken drikke kaffe eller snakke. Men hun hadde stjerner i øynene. Det var nok. Anonymous poster hash: 15f3f...770 1
gyazo Skrevet 2. desember 2013 #10 Skrevet 2. desember 2013 Virker som at du er livredd for at det er han som skal gjøre det slutt, og at du derfor vurderer å ende det hele nå. For meg vil det å flørte med andre bety at du har gått videre. Evt. har du ikke de rette følelsene for ham, men jeg har mer tro på den første teorien.
Gjest Katten. Skrevet 2. desember 2013 #11 Skrevet 2. desember 2013 Ew. Slik usikkerhet er good riddance for hans del. Kan ikke være mye attraksjon om man bare feier vekk noen som er syk.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #12 Skrevet 2. desember 2013 Jeg avvventer å ser dette Ann. Jeg håper at han er interessert. Jeg er bare usikker. Men dette finner jeg ut av før eller siden uansett, Anonymous poster hash: 2259f...be3
Adhara Skrevet 3. desember 2013 #13 Skrevet 3. desember 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. Irrlys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå