GJEEEEST Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 (endret) .. Endret 2. desember 2013 av GJEEEEST
Gjest_85 Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Hei! Jeg ville spurt han rett ut hvorfor han blir som han blir når temaet utroskap kommer opp. EN ting er at han kanskje føler at du ikke stoler på han, men da er det jo en fin mulighet til å snakke om det. Så spør han om det og se hva han svarer..
GJEEEEST Skrevet 2. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2013 (endret) Hei! Jeg ville spurt han rett ut hvorfor han blir som han blir når temaet utroskap kommer opp. EN ting er at han kanskje føler at du ikke stoler på han, men da er det jo en fin mulighet til å snakke om det. Så spør . Endret 2. desember 2013 av GJEEEEST
Trapp Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Har sagt til han at jeg stoler på han. Jeg liker og lese om sånne ting som jeg har gått gjennom selv.. Handler ikke om at jeg mistenker han for noe som helst, kanskje det er det han tror dessverre. Du har gått igjennom det med en ex da, eller? Kanskje han ikke syns det er så kult at du gnager på ting fra tidligere forhold i så fall. Man vil jo gjerne helst at kjæresten skal være ferdig med tidligere forhold.
GJEEEEST Skrevet 2. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2013 (endret) Du har gått igjennom det med en ex da, eller? Kanskje han ikke syns det er så kult at du gnager på ting Endret 2. desember 2013 av GJEEEEST
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2013 #6 Skrevet 2. desember 2013 Kanskje han mistenker deg for utroskap?
Gjest_85 Skrevet 2. desember 2013 #7 Skrevet 2. desember 2013 Her tenker jeg at du faktisk må komme deg litt videre. Dette var noe som skjedde med din eks-kjæreste, og da er det synd for kjæresten din at du skal ta med deg det inn i deres forhold. Er jo ikke sunt for forholdet å sitte å lese om utroskap. Da skjønner jeg faktisk godt at kjæresten din blir litt oppgitt, og ikke vil at du skal se på facebook når han sitter der. Han føler seg sikkert overvåket av deg i og med at han ser at du sitter og leser om utroskap, og i tillegg følger med han... 2
GJEEEEST Skrevet 2. desember 2013 Forfatter #8 Skrevet 2. desember 2013 (endret) . Endret 2. desember 2013 av GJEEEEST
Trapp Skrevet 2. desember 2013 #9 Skrevet 2. desember 2013 Er jo ferdig med exen min for mange år siden. Syns bare det er litt rart måten han reagerer på når utroskap kommer opp. Eller om jeg leser om det her på kg Mulig du er ferdig med ex'en, men hvis du fortsatt går og gnager på ting som ex'en gjorde mot deg, fremstår det jo ikke sånt. Jeg vet ikke hvor ofte du snakker om ex'en som var utro mot deg, men det kan jo hende at denne kg-lesingen av utroskapstråder bare er toppen av isfjellet for typen din sin del. Han vil nok heller at du skal være lykkelig med ham her og nå, fremfor å fokusere på hva en gammel flamme gjorde mot deg.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #10 Skrevet 3. desember 2013 Sannheten er at hvis man ikke har noe å skjule, så blir man ikke sint. Jeg pleide å le av det hele med et godt smil rundt munnen, for meg er det et ikke tema. Anonymous poster hash: a6bc4...4df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå