Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2002 #1 Del Skrevet 13. juni 2002 jeg og familien min skal reise til amerika i julen. vi har tenkt til å reise et sted hvor de snakker spansk, siden vi snakker spansk hele gjengen (har bodd i spania) noen som har noen forslag? vi har allerede vært i karibien, cuba og costa rica... vi vil ha adventure og mye uteliv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shelly Skrevet 13. juni 2002 #2 Del Skrevet 13. juni 2002 ¿Que tal una visita a México? Pienso que eso es un lugar agradable con alot de cosas de hacer. Y ellos hablan el español allí. Imponerte jeg med mine språkkunskaper? Ikke?? Hvis dette var HELT på trynet prøvde jeg å forklare dette: Hva med et besøk til Mexico? Jeg tror det er et fint sted med mye å finne på. Og de snakker jo spansk der..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 20. juni 2002 #3 Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg har vært i Mexico, på Yucatan-halvøya. Anbefales på det varmeste! Det er i heletatt veldig mange spennende steder i mellomamerika og carribien, tror dere blir fornøyd nesten uansett hvor dere drar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2002 #4 Del Skrevet 20. juni 2002 Snakker de ikke spansk nedover i søramerika også? Hva med en tur til Brazil eller Argentina? Ikke innlogget Pamella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå