Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2002 #1 Skrevet 13. juni 2002 jeg og familien min skal reise til amerika i julen. vi har tenkt til å reise et sted hvor de snakker spansk, siden vi snakker spansk hele gjengen (har bodd i spania) noen som har noen forslag? vi har allerede vært i karibien, cuba og costa rica... vi vil ha adventure og mye uteliv!
Shelly Skrevet 13. juni 2002 #2 Skrevet 13. juni 2002 ¿Que tal una visita a México? Pienso que eso es un lugar agradable con alot de cosas de hacer. Y ellos hablan el español allí. Imponerte jeg med mine språkkunskaper? Ikke?? Hvis dette var HELT på trynet prøvde jeg å forklare dette: Hva med et besøk til Mexico? Jeg tror det er et fint sted med mye å finne på. Og de snakker jo spansk der..12
Engel Skrevet 20. juni 2002 #3 Skrevet 20. juni 2002 Jeg har vært i Mexico, på Yucatan-halvøya. Anbefales på det varmeste! Det er i heletatt veldig mange spennende steder i mellomamerika og carribien, tror dere blir fornøyd nesten uansett hvor dere drar!
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2002 #4 Skrevet 20. juni 2002 Snakker de ikke spansk nedover i søramerika også? Hva med en tur til Brazil eller Argentina? Ikke innlogget Pamella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå