AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Jeg så filmen "Thor" for noen dager siden og den var bare så utrolig bra (hvis du liker eventyr) ! fylt med action og spenning fra start til slutt! må bare si at "Loki" Tom Hiddleston er så UTROLIG kul og sexy!!! herlighet for en rollefigur og skuespiller!! definitivt hottere enn hovedfiguren Thor!! Anonymous poster hash: 9a2d8...d70 Anonymous poster hash: 9a2d8...d70
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Film nr 1 eller den som går på kino? Selv så synes jeg thor er kjekkest :D Men det kan kanskje ha noe med at jeg var litt småforelska i han i home and away også Gleder meg til jeg får sett den som går på kino nå :D Anonymous poster hash: b1cda...d3a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 jeg har sett begge to nylig. Den som går på kino nå var kjempe spennende! han har spilt i home and away ja?! stemmer det! klarte ikke helt å huske hvor jeg hadde sett han før! Ååå... tror jeg er forelska i Loki! at det går an! skulle tro jeg var 14! Anonymous poster hash: 9a2d8...d70
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Liker dem ikke, jeg. Synes det er noe underlig frustrerende over å degradere mytologiske gudeskikkelser til tegneseriehelter. Anonymous poster hash: abb55...215
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Liker dem ikke, jeg. Synes det er noe underlig frustrerende over å degradere mytologiske gudeskikkelser til tegneseriehelter. Anonymous poster hash: abb55...215 skjønner deg på en måte... ihvertfall hvis man er litt opptatt av mytologi og den slags, men filmen var ihvertfall underholdende og spennende! kunne godt sett den igjen! :-) Anonymous poster hash: 9a2d8...d70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå