Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er vel noe som kanskje mange sliter med hvert eneste år og jeg tenkte det var greit å starte en tråd hvor alle kan legge inn tips.

Mitt tips er formstøpte ørepropper. Kan fåes som gavekort hos disse: http://www.hantek.no/nettbutikk/gavekort + at skreddersyr om man ønsker f.eks verdi eller på andre produkter de har.

Har gitt dette tidligere (i fjor) og jeg må si kjæresten min skjønte ingenting, men GUUUD så fornøyd han ble.

Da er det fint om flere kan komme med gode tips. Jeg trenger selv noen, da jeg allerede har brukt opp mitt tips;)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir ofte opplevelser jeg. Både til jul og bursdager. Man kan enten kjøpe billetter til f.eks et bestemt show/teater/opera etc, eller gi et gavekort på f.esk Latter, Nationalteateret e.l så kan folk bestemme selv hva de vil gå å se. Har forresten også gitt gavekort på restauranter.

Skrevet

Det er jo den klassiske matkurven da. I den kan man legge litt eksklusive oljer, pesto, godteri man har laget selv, flaxlodd, magasiner, stearinlys, servietter og kanskje et fint pledd. Er en egen tråd om matkurv her et sted tror jeg.

Jeg syns forbruksvarer man sjeldent unner seg selv er en fin gave, men så er jeg student og spiser kun de samme, billigste varene hele tiden :P

Skrevet

Jeg synes også opplevelser eller gode matvarer er en god ide. litt avhengig av hvem det er til er ofte en god vin/cognac e.l. også et godt alternativ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...