Gå til innhold

Eks-svigermor er gal, truer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt fikk jeg melding av eks-svigermor som truer med å ringe politi og barnevern hvis ikke jeg holder meg unna sønnen hennes. Vet ikke heeelt hvordan jeg skal ta det.. Selvfølgelig holde meg unna, men byen vi bor i er knøttliten og jeg kommer til å møte han så fort jeg går ut døra uansett!! Hva gjør jeg med det her? Heh

Anonymous poster hash: 315c7...bd7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare la henne ringe Politiet, så lenge du ikke har gjort noe mer gale enn å gå ut døra, vil politet avslutte den saken ganske fort ( hvis de i det heletatt har mulighet til å opprette sak)

Anonymous poster hash: f24a0...c1b
  • Liker 3
Gjest Ironically me
Skrevet

La hun holde på.

Nå har jeg veldig liten respekt for individer som skal manne/kvinne/medisinere seg opp, for så å ringe om slike temaer om natta.

Spørsmålet er om det er hold i påstandene. Kobler hun sammen hennes (voksen?)sønn og deres felles barn?

Ligger det noe uenighet ang samvær med barn her, eller er det sønnen hennes som ikke er voksen, og dermed innunder barnevernet?

Likevel, om du har ditt på det rene blir dette en "ikke-sak".

Du får slutte å plage gutten, da ;)

Skrevet

hva har du gjort da siden ho truer med politi og barnevern? en historie har ofte to sider. noen ganger tre faktisk

Anonymous poster hash: 19305...0e7
  • Liker 12
Skrevet (endret)

Blokker henne fra å ringe/sende sms til din tlf.

Ellers ville jeg ikke gjort noenting annet enn å be eksen din ordne opp, dette er ikke dit ansvar.

Endret av Antoinette
Skrevet

Hvis det er skikkelig ubehagelig så kan du bare si tilbake at du kommer til å anmelde henne for sjikane. For det er faktisk kriminelt og straffbart å plage noen systematisk.

Skrevet

Jeg er 17, så ingen barn i bildet........ ba han vel dra til helvete, men de får jo ikke gjort noe med kjærlighetslivet hans uansett? Og hvem har ikke bedt noen om det noen gang..? heh

Anonymous poster hash: 3e7d4...ab7
Skrevet

Jeg er 17, så ingen barn i bildet........ ba han vel dra til helvete, men de får jo ikke gjort noe med kjærlighetslivet hans uansett? Og hvem har ikke bedt noen om det noen gang..? heh

Eks svigermor? Håper virkelig ikke du allerede har blitt gift og skilt. ;) ;)

• Liker 1
Skrevet

Nei, hva skal jeg kalle henne da?): hahhaa, den gærne moren til eksen min,*

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville faktisk kontaktet politiet i forkant og spørt om de hvertfall kunne loggføre hva som har skjedd. Om hun anmelder deg står du da ennå sterkere, det er viktig å gardere seg mot psykisk ustabile personer. Man vet aldri hva de kan finne på og hvilke løgner de forteller for å lage vanskeligheter for deg.

Anonymous poster hash: 4b9c9...852
  • Liker 2
Skrevet

Jeg ville faktisk kontaktet politiet i forkant og spørt om de hvertfall kunne loggføre hva som har skjedd. Om hun anmelder deg står du da ennå sterkere, det er viktig å gardere seg mot psykisk ustabile personer. Man vet aldri hva de kan finne på og hvilke løgner de forteller for å lage vanskeligheter for deg.

Det ville jeg også ha gjort. Sender hun flere så bør du ta vare på disse også.Om hun er helt gal så kan du faktisk anmelde henne for sjikane.

Skrevet

Hvordan fungerer dette? Sorry for å avspore, men jeg ble nylig utsatt for noe svært krenkende av borettslaget mitt, og om noe lignende skjer igjen kommer jeg til å anmelde det. Kan jeg stå sterkere om jeg ber politiet loggføre det? Hva kommer de til å logge i såfall? Jeg har bare en e-post, og en del telefonsamtaler å referere til. I tillegg til å være krenkende skremte jeg antakelg vettet av to personer siden jeg trodde jeg var i fare, men det var jeg jo heldigvis ikke.

Anonymous poster hash: a9b8a...6fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...