Gå til innhold

Sinnasnekkern

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må de som får hjelp av Otto Sinnasnekker ha et grise hus eller? Alle han kommer til er rote og grisefolk :-( Det er søpel og dritt og lort over alt.

Skjønner ikke at de stiller på tv med det.. hadde vært flau jeg:)

Anonymous poster hash: 3ae47...d8e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest suphadupha
Skrevet

Helt enig!

Jada, mange trenger oppussing - men nesten alle som er med kunne like gjerne vært kandidater til "Ekstrem rengjøring" eller "Ekstreme samlere".. :kvalm:

• Liker 2
Skrevet

Har tenkt over det samme selv. Mulig Otto liker å tro at han klarer å omvende en familie om to-tre dager. Ja, noen av deltakerne kommer over kneika og kommer seg videre. Men flertallet av dem er jo helt kjørt.

Det verste jeg og mest irriterende jeg ser er når Otto bestemmer seg å hjelpe et hjelpeløst par med oppussing som varer over to programmer. De kjøper en rønne av et hus, som de slenger masse dritt i, og så kommer Otto og pusser opp for mange hundre tusen. Hvorfor fortjener dem det!?

..og eneste gangen Otto er ordentlig sinna er i reklamepausen når han sier: HAR DU GÅTT I OPPUSSINGSFELLA.. bla bla bla

Skrevet

Men så skal man lage bra TV også da.. det er klart at ekstreme tilfeller drar seere og får folk til å snakke.

Jeg savner Otto jeg :( Håper han kommer tilbake snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...