Gå til innhold

Noen som har forsøkt trikologi mot håravfall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter veldig med håravfall og var nettopp innom Apollo hårsenter.

Jeg har aldri hatt tykk løvemanke, men de siste par åra har håret virkelig nådd rock bottom, og det faller av i store mengder.

Damen som kikket på håret mente hårtapet kunne skyldes psykisk stress. Og det siste året-halvannet har jeg virkelig fått kjørt meg, så dersom stress ødelegger håret er det ikke noe sjokk at det skjer nå.

Det er for skjørt rett og slett og knekker av når det er ganske kort.

Noen som har forsøkt trikologi og kan fortelle om resultatet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har også slitt mye med håravfall, og en frisør anbefalte meg å begynne på en vitamin-pille som heter prevent hairloss fra bioform. Begynte på den for 2 år siden og jeg sluttet og miste hår ca 1 månede etter jeg startet, og jeg fikk masse nytt hår. Det så nesten ut som om jeg hadde fått pannelugg en periode. Når jeg skulle bestille en ny pakke, så jeg at det var en vitamin pille spesielt for kvinner, siden den andre i utganspunktet er for menn. Jeg bestilte denne, men den virket ikke like bra som den første. En periode gikk jeg ikke på noenting, og mistet mye hår igjen. For ca 3 måneder siden begynte jeg igjen på prevent hairloss og ser at nye hår kommer ut igjen.

Så jeg vil anbefale denne sterkt.

Endret av splstud
Skrevet

Jeg har også slitt mye med håravfall, og en frisør anbefalte meg å begynne på en vitamin-pille som heter prevent hairloss fra bioform. Begynte på den for 2 år siden og jeg sluttet og miste hår ca 1 månede etter jeg startet, og jeg fikk masse nytt hår. Det så nesten ut som om jeg hadde fått pannelugg en periode. Når jeg skulle bestille en ny pakke, så jeg at det var en vitamin pille spesielt for kvinner, siden den andre i utganspunktet er for menn. Jeg bestilte denne, men den virket ikke like bra som den første. En periode gikk jeg ikke på noenting, og mistet mye hår igjen. For ca 3 måneder siden begynte jeg igjen på prevent hairloss og ser at nye hår kommer ut igjen.

Så jeg vil anbefale denne sterkt. Den kan kjøpes fra nettbutikken http://www.bioform.no

Det er ikke liv å drive med reklame på den måten du gjør på kg. Du er rapportert

Anonymous poster hash: c13b2...2e1

Skrevet

Det er ikke liv å drive med reklame på den måten du gjør på kg. Du er rapportert

Anonymous poster hash: c13b2...2e1

Beklager, er helt ny her inne, viste ikke at dette ikke var lov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...