MissStiles Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Vi vurderer å spise ute på nyttårsaften men ser at mange restauranter har stengt hele jula. Noen tips? Vet at vi kanskje er litt sent ute men..
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Hva med gamle Tranen i Waldemar Thranesgate? lutefisk...pinnekjøtt...kalvesnitzel. Mmmm. Godt, intimt og billig. Kanskje du er riktig heldig å få høre bært bært visa til Arnie som underholdning. Anonymous poster hash: e3b9f...a0f
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Jeg synes Tranen var litt overpriset i forhold til at maten var ganske ordinær og porsjonene små. Anonymous poster hash: d1b57...6d3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Det har jeg også villet, men i Norge er det visst absolutt uvanlig å spise ute på nyttårsaften. De få som har åpent stenger tidlig. Veldig rart. Anonymous poster hash: 01f77...155
Elanor Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Sanguine på Operaen er åpent, men det er vel for det første fullbooket nå, og for det andre koster nyttårsmenyen 950. Og det er uten drikke. De tillater seg å skru opp prisen fordi alle andre steder er stengt, tenker jeg.http://www.brasseriesanguine.no/no/Arrangementer/Nyttarsaften-2013/
Gjest navnelapp Skrevet 2. desember 2013 #6 Skrevet 2. desember 2013 Ekebergrestauranten? Eller viss SAS-hotellet (Holbergs plass) har restauranten open så ville eg bestilt bord der, og så gått i baren på toppen etterpå, med fantastisk utsikt over byen og fyrverkeria. Plaza har det same.
agg Skrevet 2. desember 2013 #7 Skrevet 2. desember 2013 Anbefaler absolutt Ekeberg restauranten på nyttårsaften! God mat og fin utsikt inn mot byen og fyrverkeriet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå