AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Sånn ca hvor mye har du som bor alene i strømutgifter i måneden? Jeg bor i en hybel på ca 26 kvadrat Har vaskemaskin som går ca 3 ganger per uke,og det er ikke mye matlaging på gang. Er veldig bevisst på å ikke ha på lys i rom jeg ikke er i,og bruker sparepærer. Men bruker macen en del så det går vel en del strøm til lading av den. Kjenner jeg er så redd for å få høye regninger at jeg nesten ikke tør å skru på varmen innendørs. Anonymous poster hash: 735ae...a64
nojac Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Les av strømmåleren. Så ser du hvor mye som går pr dag. Det er oppvarming som betyr noe på strømregningen.
Lea2 Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Kommer VELDIG an på om det er fellesfyring eller ikke. De årene jeg bodde i borettslag med fellesfyring hadde jeg strømregninger på et par hunderlapper i måneden, inkludert alt. Så fort jeg flyttet til hus med varmekabler, ovner osv ble det en helt annen ting og det varierte også mer etter årstider. Slike ting som isolasjon og behov for fyring spiller også en rolle. Lading av mac, matlaging, lys osv koster veldig, veldig lite.
Gjest Wei Wei Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 (endret) Det er avhengig av arealet ikke bare antall personer. For meg koster strømen 300 kr i mnd i en bolig på 60 kvm. Nettleie på 400 kr i mnd kommer i tillegg. Endret 3. desember 2013 av Wei Wei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå