AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Leste denne artikkelen: http://www.side2.no/helse/article3720325.ece Og lurer på om dette faktisk er et så stort problem som det kan tolkes ut fra dette? Har faktisk aldri hørt om at folk rammes så ille som dette. Har selvsagt hørt om at noen blir litt "slappe" der bak og slipper litt mer luft de første ukene etter fødsel, men dette er jo ekstremt. Selvsagt veldig synd i hun som er rammet, og andre som er rammet, men unge jenter som leser dette og som allerede er skeptisk til å bli gravid pga kroppslige endringer blir vel neppe mer lysten på å bli gravid..... Anonymous poster hash: bbb04...f58
Redbull Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Jeg gidder ikke å lese linken, men svarer utfra min erfaring. Jeg fikk total ruptur og slet aldri med anal inkontinens Ikke fremme heller, for den del
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Dette er faktisk en av hovedgrunnene til at jeg har tenkt å sterilisere meg. Barne-ønsket er ikke sterkt nok til at jeg vil risikere å ende opp slik.. Må jo være rent helvete. Anonymous poster hash: 96246...e9d
Silfen Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Aldri vært i nærheten av og aldri opplevd at andre har problemer med. Dermed ikke sagt det ikke finnes, men jeg håper da at de som får slike rupturer ikke blir feilbehandlet slik som denne kvinnen ble.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå