Gå til innhold

hva gjør man når din beste venn lyver deg rett opp i ansiktet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jada. det skjedde meg nå. midt på natta utrolig nok.

h*n har en eks (som har ny kjærste) å de har snakka mye med hverandre etter et forhold fylt med fæle ting. de er nå venner igjen å det syns jeg er bare bra. men h*n sier at det ikke skjer noe mer mellom de, men i natt skulle jeg ned å hente noe (overnattet hos h*n) å da så jeg at det lå undertøy på sofaen mens h*n var på besøk, er vandt til at h*n er her titt og ofte.

å vi har alltid vært ærlige med hverandre, har jeg trodd (så dum kan man være)

hva gjør man? konfronterte h*n og personen sier at jeg godt kan hjem igjen om jeg ikke vil være her eller h*n kan reise bort litt.

herregud jeg vil jo ta opp detta på en voksen måte, men det går visst ikke ann. haff kjenner jeg er irritert når jeg får noe sånt slengt i trynet av den ene personen jeg stoler (beklager STOLTE) på.

Anonymous poster hash: f52fd...465
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry as, men med all "h*n" over alt mister jeg helt oversikten i innlegget ditt.

Du skriver som anonym og det hadde aldri blitt gjenkjent om du så skrev "hun sier" og "med henne", men det hadde gjort innlegget en hel del lettere å lese, og følgelig svare på.

Jeg forstår ikke hvor du vil hen?

• Liker 12
Skrevet

ene personen jeg stoler (beklager STOLTE) på.

Du sier det selv her egentlig. Ikke lenger din beste venn, move along.

Anonymous poster hash: fde25...a1e

Skrevet

Skjønner ikke hva du spør om.

Anonymous poster hash: 6930e...8c4

• Liker 3
Gjest HappyWaffle
Skrevet (endret)

hmm.

Endret av HappyWaffle
Skrevet

jada. det skjedde meg nå. midt på natta utrolig nok.

h*n har en eks (som har ny kjærste) å de har snakka mye med hverandre etter et forhold fylt med fæle ting. de er nå venner igjen å det syns jeg er bare bra. men h*n sier at det ikke skjer noe mer mellom de, men i natt skulle jeg ned å hente noe (overnattet hos h*n) å da så jeg at det lå undertøy på sofaen mens h*n var på besøk, er vandt til at h*n er her titt og ofte.

å vi har alltid vært ærlige med hverandre, har jeg trodd (så dum kan man være)

hva gjør man? konfronterte h*n og personen sier at jeg godt kan hjem igjen om jeg ikke vil være her eller h*n kan reise bort litt.

herregud jeg vil jo ta opp detta på en voksen måte, men det går visst ikke ann. haff kjenner jeg er irritert når jeg får noe sånt slengt i trynet av den ene personen jeg stoler (beklager STOLTE) på.

Kanskje han er litt flau over å ta eksen tilbake - eller at det ennå er så nytt at han ikke tør å si noe til noen før han vet litt mer om hva som skjer.

Man må ikke fortelle ALT til sine beste venner heller... ikke før man er klar i hvert fall. Og det er noe man som venn bør ha forståelse for.

Og hvis du og han bare er bestevenner og ikke noe mer (...), så bør det jo ikke ha noe å si for deg om han ligger med en annen vel. Jeg skjønner ikke helt problemet.

• Liker 2
Skrevet

Dette skjønte jeg nada av. Hva med å skrive HAN og HUN så det er mulig å henge med? Aldri skjønt hvorfor folk skal kamuflere kjønnet med stjerner, herregud dere er ikke de eneste i verden som er en kvinne eller mann, det er ikke sånn at hvis du skriver "så sa han" så kommer alle til å bare "HAHA nå avslørte du deg! Du er naboen min Frans!!".

Anonymous poster hash: ebecf...b52
  • Liker 5
Skrevet

Enig med de andre! Dette innlegget skjønte jeg ingenting av. Tror du må skrive det på nytt om du vil ha noen konstruktive råd, TS. Å kamuflere kjønn så hyppig gjør at en mister tråden, og ikke forstår hvem det er snakk om noe sted. Så beklager, jeg kan ikke svare annet siden jeg ikke forstår hva du sier i hovedinnlegget.

• Liker 2
Skrevet

din venn/venninne trenger ikke å fortelle deg alt.

• Liker 2
Skrevet

Var du kjæreste med denne personen, å så fant du ei truse som hørte xen til ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...