Gå til innhold

Hver gang jeg skeier ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver for tiden å gå ned 3 kg(ja, ikke mye), og de er utrolig vanskelige å gå ned, fordi jeg allerede er normalvektig. Er trivselsvekten jeg vil ned på, og jeg merker at det er veldig tøft. Har vært veldig flink i to uker, men har skeiet ut to ganger denne helgen. Ingen direkte store utskeielser, men som nattmat for en time siden ble det tre store cookies og en yoghurt med musli. Nå føler jeg meg fysisk dårlig, fordi jeg i utgangspunktet foretrekker et lavkarbo-kosthold. Blir veldig oppblåst av hvetemel, og har lett for å skeie ut mer når jeg først gjør det en gang.

Så, hvordan kan jeg slutte med utskeielsene? Hva kan jeg spise i stedet? Ofte synes jeg nøtter hjelper på sukkersuget, men jeg kan jo ikke spise dette i store mengder heller. Tips? :( Er så kjedelig at jeg sliter med de samme siste kiloene hele tiden, pga. disse utskeielsene.

Anonymous poster hash: 65a5a...a37
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så, hvordan kan jeg slutte med utskeielsene? Hva kan jeg spise i stedet? Ofte synes jeg nøtter hjelper på sukkersuget, men jeg kan jo ikke spise dette i store mengder heller. Tips? :( Er så kjedelig at jeg sliter med de samme siste kiloene hele tiden, pga. disse utskeielsene.

Jeg foreslår at du stopper med utskeielsene.

• Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet

For det første. Du legger ikke på deg annet enn vann av å skeie ut en helg. En helg betyr ingenting i det store og hele.

Høyde, alder og vekt? Om du er normalvektig så er det hardere å miste vekt. Er det noe grunn til at du mener -3 kg vil gjøre noe vidunder for deg? Eller hadde du ikke brydd deg om du var stram og fit med flat mage?

Tror nok trening er en bedre vei for deg fremfor å kutte voldsomt på kaloriene.

• Liker 1
Skrevet

Dersom du har kuttet veldig på kaloriene, kanskje du bør spise litt mer? Det høres ut som kroppen din trenger mer mat enn den får. Det kan være bedre å legge inn litt ekstra kalorier i planen din, så slipper du kanskje de store utskeielsene.

• Liker 1
Skrevet

Ikke få så dårlig samvittighet for utskeielser. Det er hendt, la det være med det og se fremover igjen. Fine alternativ til snacks er kesam med bær og frukt f.eks :)

• Liker 1
Gjest bustyvel
Skrevet

Spiser du nok da? Hvis du spiser altfor lite er det ikke rart om kroppen skriker etter mer mat. Og hva gjør du med utskeielsene? Slutter, er ikke noe anna du kan gjøre med det.

• Liker 2
Skrevet

hahah, har akkurat samme problem som deg. skal ned ca 3-4 kg, men skeier ut litt i helga, irriterendes, pga det gjør at vekta holder samme vekt hele tiden ;) skal være flink denne uka (nå lyger jeg, selvom jeg ikke tror det enda)

Skrevet

Ja, i dag har jeg skeiet ut. Spiste flere karbonader med loff, et par sjokoladeyoghurt, enda mer yoghurt og sikkert 12 klementiner.

Anonymous poster hash: 90dc0...501

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...