AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Hvorfor skriver så mange "Min kjære" her inne? Har vanket her i noen år nå og seen it coming. Det tar mer og mer av, så det virker som at det faller sånn i smak hos mange her Hva er grunnen til det? Spør helt seriøst. Anonymous poster hash: 61c08...b81 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Fordi har en kjæreste som er glad i dem i motsetning til deg. Anonymous poster hash: f8d48...664
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Ts her. Nå når jeg postet denne, er jeg midt i mellom to tråder som inneholder overskriften "Min kjære" Anonymous poster hash: 5631b...6ad 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Fordi har en kjæreste som er glad i dem i motsetning til deg. Anonymous poster hash: f8d48...664 Jeg har jo noen som er glad i meg da...din slemming. Jeg lurer helt seriøst. "Min kjære" er overalt, og jeg har her lenge nok til å se det utvikle seg til de grader. Må da gå an å spørre. Ts Anonymous poster hash: 5631b...6ad
Trapp Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Grei måte å slippe å måtte si "kjæreste, samboer eller ektefelle" på.
Lea2 Skrevet 2. desember 2013 #6 Skrevet 2. desember 2013 (endret) Men det blir mindre og mindre av "sambo", så da er det vel kanskje "min kjære" som er in... Endret 2. desember 2013 av Lea2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #7 Skrevet 2. desember 2013 Jeg har jo noen som er glad i meg da...din slemming. Sikkert ikke en som der din "kjære".. Anonymous poster hash: f8d48...664 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #8 Skrevet 2. desember 2013 Å si "min kjære" er jo ikke et nytt fenomen det. Folk har sagt det så lenge de har hatt noen kjære å si det om. Syns det er fint. Anonymous poster hash: c837b...d30 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #9 Skrevet 2. desember 2013 Grei måte å slippe å måtte si "kjæreste, samboer eller ektefelle" på. Jeg synes Min kjære hørtes så mildt ut før, da jeg først leste det. Men nå merker jeg at jeg synes det blir mindre og mindre pent fordi det er oppbrukt. Jeg synes plutselig at det er godt å lese "Kjæresten min" eller "samboeren min". Mulig det er jeg som bare opplever denne forandringen, men... Ts Anonymous poster hash: 5631b...6ad
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #10 Skrevet 2. desember 2013 Sikkert ikke en som der din "kjære".. Anonymous poster hash: f8d48...664 Neivelda.... ond du er Anonymous poster hash: 5631b...6ad 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #11 Skrevet 2. desember 2013 Jeg synes Min kjære hørtes så mildt ut før, da jeg først leste det. Men nå merker jeg at jeg synes det blir mindre og mindre pent fordi det er oppbrukt. Jeg synes plutselig at det er godt å lese "Kjæresten min" eller "samboeren min". Mulig det er jeg som bare opplever denne forandringen, men... Ts Anonymous poster hash: 5631b...6ad Du er ikke alene om å synes det Anonymous poster hash: b6ae3...067
AnneBonny Skrevet 2. desember 2013 #12 Skrevet 2. desember 2013 Jeg er egentlig enig. Jeg klarer å se meningen i ordet, men det er mer behagelig å lese kjæresten min/samboeren min/partneren min etter en stor storm med Min Kjære. Men det er slikt som gjerne skjer med pene ord; de blir gjerne hypet (av en grunn), på bekostning av å bli litt oppbrukt. Sier man sjeldent navnet til partneren sin (Thomas, kan du....) så blir det litt mer spesielt når man først sier det. Sier man ofte "Jeg elsker deg", kan det plutselig være godt å høre "Jeg er glad i deg". Det sier seg jo selv. Noen butikker har "Knall priser" mens andre har "Pang priser" osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå