AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Føler meg klar for å møte noen, og vurderer nettdating men har aldri gjort det før og kjenner jeg er litt skeptisk. Er det vanlig å møte noen? De fleste seriøse sidene må man jo betale for å ha reell sjans for å komme i kontakt med noen så vil ikke bare hoppe i det uten å ha tenkt gjennom hva som er best for meg. Har tenkt på kanskje Møteplassen eller Sukker, erfaringer? Jeg er nervøs for å ikke helt komme i god kontakt med noen over nett siden det er skriftlig, og vet ikke helt hvor flink jeg er til å gi et bilde av hvordan jeg egentlig er i virkeligheten. Noen som syns at det har vært vanskelig? Anonymous poster hash: c53ce...50c
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Jeg vil gjerne anbefale det. Men det er smart å ta noen forholdsregler. Ha en alliert venninne som du forteller hvem du skal møte, hvor dere skal/hvor lenge dere skal være borte sånn ca./og gjerne også dens profilnavn på nettstedet. Man vet aldri hvilke personer man kommer borti. La dette være en venninne som er såpass oppegående at hun ringer deg om du ikke har ringt henne etter den avtalte tiden. Anonymous poster hash: 2d24b...aa5
Gjest Ironically me Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Greit med forhåndsregler. En oppegående mann skjønner at sikkerhetsventilen din ringer deg, men det er sikkert greit. Har ikke vært borte i nettdating selv, men hjalp noen å komme seg vekk fra Be,, som nå vel er dokumentert som svindel.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Nettdating funker kun for damer, er man mann så er det ingenting å hente der. Anonymous poster hash: 6ef6b...c7a 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Nettdating funker kun for damer, er man mann så er det ingenting å hente der.Anonymous poster hash: 6ef6b...c7a Må nesten være en av hvert kjønn for at det skal bli et par da... Bruk nettdating som et suplement. Det er en grei kanal å holde åpen, for man vet jo aldri, men det er optimistisk å tenke at du skal møte drømmemannen første uka.Anonymous poster hash: 4895d...cbc 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #6 Skrevet 2. desember 2013 Nettdating funker kun for damer, er man mann så er det ingenting å hente der. Anonymous poster hash: 6ef6b...c7a Du burde kansje prøve noe annet en lesbiske sjekkesteder? Anonymous poster hash: 10ca8...be9 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #7 Skrevet 2. desember 2013 Må nesten være en av hvert kjønn for at det skal bli et par da... Bruk nettdating som et suplement. Det er en grei kanal å holde åpen, for man vet jo aldri, men det er optimistisk å tenke at du skal møte drømmemannen første uka.Anonymous poster hash: 4895d...cbc Om du ser på de fleste nettdatingsteder så er det betydelig flere menn enn kvinner der. Så er det også for det meste menn som tar initiativet, så det er rimelig logisk at det er langt enklere for kvinner på slike nettsteder. Anonymous poster hash: 13015...052
Barcelone Skrevet 2. desember 2013 #8 Skrevet 2. desember 2013 Jeg møtte mannen min på Møteplassen for 5 år siden. Beste som har hendt meg. Sa bare "pang" og jeg er fortsatt like forelsket nå som da. Kjør på, men du må være openminded. Jeg var på noen dater før jeg møtte mannen min, men da møtte jeg dem til kaffe midt på dagen.
nattsvermer Skrevet 2. desember 2013 #9 Skrevet 2. desember 2013 Jeg møtte kjæresten min på Sukker, så jeg anbefaler nettdating sterkt. Men du må nok forvente å gå på noen mislykka dater før du finner en du klikker med. Jeg syntes det var veldig greit å kunne se an folk litt og skrive noen mailer fram og tilbake før vi møttes sånn at jeg kunne se de an litt og hvordan de ordla seg. Lykke til med datingen!
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #10 Skrevet 2. desember 2013 Jeg er ny på sukker og kan anbefale det. Foreløpig er det mye mailer og vanskelig å sortere hvem som er hvem.. men det kommer seg Har flere som har funnet partner på nett, så jeg tenker at da er muligheten stor også for meg ) Anonymous poster hash: d716b...d40
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #11 Skrevet 2. desember 2013 Jeg har dårlig erfaring med nettdating. Har kanskje møtt 6-7 stk, nesten alle var jo klin gærne eller rare på en eller annen måtte. Mange desperate menn der ute, det er så utrolig turn off. Kan sikkert funke for noen, men tviler på at jeg finner faren til mine ufødte barn der.. Så får fortsette å fly på byen og skiløypene da Anonymous poster hash: 3c7f0...e4d
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #12 Skrevet 2. desember 2013 Ja hvis du ikke forventer at du skal møte den store kjærligheten, liker 3-4 sortering, vil være elskerinne, gidder bruke energien på totalt uinteressante menn. etc Tror det oppsummerer det meste Anonymous poster hash: 5b276...1fe
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #13 Skrevet 2. desember 2013 Det kan være lurt å lete etter menn som er litt eldre enn deg, for de fleste menn ønsker seg yngre kvinner... Og da er det større sannsynlighet for å finne en grei mann enn om du leter blant dine jevnaldrende. Anonymous poster hash: 24191...a4d
Gjest Ozelot Skrevet 2. desember 2013 #14 Skrevet 2. desember 2013 Haha, prøvde Sukker bare for gøy for en stund siden. Jeg betalte ikke for noe medlemskap(som sagt, var der for gøy...) og kunne derfor ikke kontakte så mange(bare de som var medlem der, tror jeg?). Ble jo litt snakking frem og tilbake med et par stykker. Så til slutt fant jeg en fyr som bodde ikke så langt unna meg, vi hadde snakket sammen en del og jeg tenkte som så at tiden var kommet til at vi kanskje kunne møtes. Han ville, men sa han sikkert ikke kom til å kjenne meg igjen. HYGGELIG. Etter det slettet jeg meg derfra.
Gjest Citronella Skrevet 2. desember 2013 #15 Skrevet 2. desember 2013 Jeg fant eksen min på Sukker for mange år siden. Det ble full klaff. Anbefaler deg å være kritisk -de som kun er ute etter noe useriøst er lette å oppdage når du får litt erfaring. Og møt de gjerne på en hverdag til en kaffe først. Ikke legg ut på date på lørdagskveld med alkohol innabords...
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2013 #16 Skrevet 2. desember 2013 Aldri mer nettdating på meg hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #17 Skrevet 2. desember 2013 Aldri mer nettdating på meg hvertfall. Samme her! Etter erfaringen fra lørdag, hjelpes. Fatter ikke at det går an å finnes så gærne menn, jeg! Er sikkert mange som er hyggelige men jeg blir helt skremt jeg.. Anonymous poster hash: 3c7f0...e4d
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #18 Skrevet 2. desember 2013 Det kan være lurt å lete etter menn som er litt eldre enn deg, for de fleste menn ønsker seg yngre kvinner... Og da er det større sannsynlighet for å finne en grei mann enn om du leter blant dine jevnaldrende. Anonymous poster hash: 24191...a4d ..eller mannfolk som er klin gærne og desperate.. Han jeg møtte siste har lett etter en mor til sine ufødte barn i 2 år sa han.. Sjarmerende fyr! Og ikke minst desperat. ALDRI mer nettdating her. Anonymous poster hash: 3c7f0...e4d
Brian O'Conner Skrevet 2. desember 2013 #19 Skrevet 2. desember 2013 ..eller mannfolk som er klin gærne og desperate.. Han jeg møtte siste har lett etter en mor til sine ufødte barn i 2 år sa han.. Sjarmerende fyr! Og ikke minst desperat. ALDRI mer nettdating her. Anonymous poster hash: 3c7f0...e4d Verpesyk mann. Det er noe av det rareste dere damer kan møte.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2013 #20 Skrevet 3. desember 2013 Samme her! Etter erfaringen fra lørdag, hjelpes. Fatter ikke at det går an å finnes så gærne menn, jeg! Er sikkert mange som er hyggelige men jeg blir helt skremt jeg.. Anonymous poster hash: 3c7f0...e4d samme her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå