Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker du en som tar styring, eller liker du at h*n tar styring - i et forhold. ?

Anonymous poster hash: 098fd...c84
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det kommer til sex så bytter vi veldig på, og det er gøy at han tar styring der. Men i resten av forholdet så bestemmer vi like mye :) Vi pleier å krangle om hvem som skal bestemme til og med :fnise:

Anonymous poster hash: 561fe...20f
Skrevet

Ønsker helst at det skal gå 50/50.

Vil gjerne at det skal gå an å ta egne beslutninger i svingene, at man kan stole på den andre (at han gjør ting på en måte som begge to synes er riktig/greit når det virkelig gjelder), der hvor man ikke kan gjøre det selv og motsatt. Går fint an å vie sin kjærlighet til meg uten å snuble i sine livredde bein eller gå rundt som en dominant okse. :fnise:

Anonymous poster hash: 089f0...030
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor må det være enten eller? Et forhold er der man naturlig fyller ut hverandre, og ikke der en hele tiden overkjører den andre.

Anonymous poster hash: 20721...109
  • Liker 3
Skrevet

50/50

Vil at mitt neste forhold skal være voksent å ha likevekt. Gidder ikke den barnslige krigen en gang til.

Til sengs kan man bytte litt på. Liker begge deler ;)

-Mann-

Anonymous poster hash: 816c6...002

Skrevet

har trodd jeg ønsket 50/50 men faktisk så ønsker jeg meg en som er litt dominant. det er det ingen som hadde trodd siden jeg er ganske dominant og selvstendig selv

Anonymous poster hash: fa542...659
Skrevet

Sånn 50/50. Hvis vi er uenige om noe som er viktig for ham og ikke så viktig for meg, så føyer jeg meg. Er det viktigere for meg enn for ham, så føyer han seg. Hvis det er like viktig for oss begge to, så finner vi et kompromiss. Det er ikke så mange ting det er verdt/nødvendig å føre full krig over.

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
Skrevet

49/51 i hennes favør. Litt usikker hvem som tjener på hva så det er et åpent spørsmål..............eller var det svar? :klo:

• Liker 1
Skrevet

50/50 i forholdet, 80/20 med han som dominant i senga. Sånn omtrent.

Anonymous poster hash: 510dd...96d
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vil ha en dominant mann, en skikkelig dominant mann. En som kan sette meg på plass, som behandler meg ydmykende osv.

Jeg kjeder meg som dominant. Det er virkelig så utrolig kjedelig at jeg mister sexlysten.

Anonymous poster hash: d384d...a2f

Skrevet

Liker du en som tar styring, eller liker du at h*n tar styring - i et forhold. ?

Anonymous poster hash: 098fd...c84

Jeg må nok ha en ganske dominant mann, ettersom jeg fort kjører over menn som viser svakhet. Jeg trenger en sparringspartnrer, ikke en dørmatte.

Anonymous poster hash: 0e7c2...4f5

Skrevet

Jeg må nok ha en ganske dominant mann, ettersom jeg fort kjører over menn som viser svakhet. Jeg trenger en sparringspartnrer, ikke en dørmatte.

Anonymous poster hash: 0e7c2...4f5

Det syntes jeg var en hard straff for å vise seg fra en ytterst vanlig menneskelig side!

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville mistet interessen rimelig kjapt med en passiv og underdanig mann

Gjest Heartbeat
Skrevet

50/50 vil jeg tro, i sengen er jeg den mest dominante sånn ca nesten hele tiden

Skrevet

Jeg trenger overhodet ikke noen til å sette meg på plass for at jeg skal klare å føle meg som en kvinne (jeg skjønner ikke engang hvordan det er mulig å tenke sånn), og jeg gidder heller ikke være sammen med en som forventer at jeg styrer alt. 50/50.

• Liker 4
Skrevet

Han tror at det er han som er sjefen i forholdet, men egentlig er det meg :P Jeg tar de fleste beslutningene og det er jeg som har det siste ordet når det gjelder hva vi skal gjøre. Nå er ikke jeg en sånn sur kjerring som SKAL bestemme, men han pleier som regel å la meg, men han setter selvfølgelig ned foten når han er uenig osv.

I sengen derimot er han dominant :P

Skrevet

Jeg må nok ha en ganske dominant mann, ettersom jeg fort kjører over menn som viser svakhet. Jeg trenger en sparringspartnrer, ikke en dørmatte. Anonymous poster hash: 0e7c2...4f5

Mellomting da?

Anonymous poster hash: 71aeb...cdf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...