Rosebud Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Ser etter en lang og tett lyslenke til juletre. Hvor finner jeg en fin med mange små lys på? Liker at det er litt tett av lys, men har bare sett sånne på et par meter (og det rekker jo ikke langt) eller sånne med 20 store "stearinlys". Vil at det skal "glitre" av treet, men vil ikke ha lys som blinker eller noe. Og de må være hvite/gule. Har noen sett noe slikt noe sted blir jeg veldig glad for tips
Gjest Spirula Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Ser etter en lang og tett lyslenke til juletre. Hvor finner jeg en fin med mange små lys på? Liker at det er litt tett av lys, men har bare sett sånne på et par meter (og det rekker jo ikke langt) eller sånne med 20 store "stearinlys". Vil at det skal "glitre" av treet, men vil ikke ha lys som blinker eller noe. Og de må være hvite/gule. Har noen sett noe slikt noe sted blir jeg veldig glad for tips Vi bruker 2 lysslynger á 50 led-lys, en lenke pr halvdel av treet, og da "glitrer" det godt. Noen av slyngene er også utbyggbare. Slike lysslynger får du kjøpt over alt, for eksempel på Clas Ohlson, eller på biltema.
ToveM Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Europris har et ganske godt utvalg av lyslenker.
Rosebud Skrevet 3. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2013 Takk for svar! Hvis man skal ha et juletre på type 180-200 cm, hvor mange lys tror dere man trenger for å få fin effekt?
curiousity Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Vi kjøpte på Plantasjen i fjor. Trengte 2 pakker til 180-200 cm høyt tre, da var det de pakkene det var mest lys i. Var nokså billig.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #8 Skrevet 5. desember 2013 Hvor mange meter bør man ha? Hvilke farge har dere på selve lenken? Svart? Finnes det noen med grønne lenker? Hvordan fester dere de? Legger dere de bare på grenene? På de store som er "vanlige" å ha så er det jo klips. Anonymous poster hash: 6baef...9a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå