AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Det er ikke så lenge siden det ble slutt mellom dem. "Helt ut av det blå", i følge han selv. Han ble vist helt knust. Fikk ikke noen advarsel på at noe var galt, eller noen forklaring på hvorfor. Han må nå flytte hjem til mammaen sin igjen. Så nå viser det seg at hun var utro og gjorde det slutt til fordel for han andre. Denne typen var og i et forhold. Så nå går de sammen, denne dama og exen, poster bilder på facebook for å gjøre de sjalu. Jeg kan ikke noe for det, jeg følte en lettelse i meg når jeg fikk høre det. Nå vet han endelig hvordan det føles. Han gjorde det og slutt med meg til fordel for denne jenta han var sammen med. Jeg fikk selvfølgelig ikke vite om det før etter bruddet. Han unngikk meg, jeg måtte så og si tvinge han til å ta praten med meg. I tillegg spredte han rykter og prata dritt om meg, både før og etter bruddet. Vi har ganske mange felles venner, så dette føltes så ydmykende og råttent. Folk har en tendens til å ikke blande seg inn før forholdet er slutt.. Nå fikk han det tilbake. Burde kanskje føle meg råtten for at jeg føler det sånn, men det gjør jeg ikke. Dette innlegget har absolutt ingen mål eller mening, men føler det er best å poste på et forum, ikke spre rundt til omverdenen. Noen som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: 78c1c...9d5 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Vet du hva ts. Kos deg med den! Skjønner absolutt at du gjør det. God Jul og godt nyttår Anonymous poster hash: 08071...0bd 4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Karma sier jeg bare kos deg det hadde jeg gjort Anonymous poster hash: 53183...aae 4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Hvor lenge gikk det mellom han forlot deg for henne, og hun forlot han for en annen? Forøvrig: kos deg med denne, ja!! Anonymous poster hash: f9055...f02
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Exen min var utro for noen år siden. Har flere ganger ønsket meg selv i koma med hukommelsestap som utfall...Og flere ganger har jeg ønsket at både hun og han fikk sine konsekvenser. Kos deg sier jeg bare. Det første jeg hadde gjort hadde vært å med meg selv...og littegranne... Anonymous poster hash: 72835...f82
muffin26 Skrevet 2. desember 2013 #6 Skrevet 2. desember 2013 Såååå braaaa:) what goes around comes back around. Karma. Kos deg med denne ts:)
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #7 Skrevet 2. desember 2013 Skjønner deg godt! Jeg har en eks jeg ønsker virkelig skal få svi også, og venter bare på å få høre at det skjer, men inntil da lever jeg mitt nye liv Anonymous poster hash: 3b0df...c68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå