AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Hvorfor går noen uten? Anonymous poster hash: 575e2...492
Avalon Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Fordi noen aldri blir komfertable med å hele tiden ha noe rundt fingeren. Mine foreldre har aldri brukt gifteringene sine, og i min fars jobb får de ikke ha ringer heller. Det å ikke bruke ringen betyr ikke at de er utro. 4
Gjest Summers Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Trodde gifteringen var der for å tiltrekke damer. 3
Anglofil Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Mannens ring har rett og slett blitt for stor for ham, og han/vi har glemt å få den tilpasset. Går han med den så detter den av, så det tar ikke han sjansen på. Mvh Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 Mine foreldre har heller aldri gått med ring. Ikke noe galt i det, mange par gjør det sånn.Anonymous poster hash: 1e4dc...d73 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #7 Skrevet 2. desember 2013 Trodde gifteringen var der for å tiltrekke damer. Jeg kjenner folk som bare tar den på når de skal ut på byen og sjekke damer. Anonymous poster hash: 99cbe...c4a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #8 Skrevet 2. desember 2013 Jeg har vært gift tre ganger og aldri ville hatt noen ring. Er kvinne da, men at noen ikke har ring betyr ikke alltid utroskap. Og idag tror jeg det blir mer og mer vanlig for flere å ikke bruke ring. Anonymous poster hash: 8b230...f4b
frøkna Skrevet 2. desember 2013 #9 Skrevet 2. desember 2013 Faren min bruker nesten aldri sin siden han syns det er ubehagelig, men har sett han ha den på på fest (som en del av pynten). Tror jeg ville hatt samme problem selv da jeg aldri går med ring!
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #10 Skrevet 2. desember 2013 Min mann presterte å miste ringen under matlaging. Triste greier, men det betyr på ingen måte at han prøver å skjule at han er gift Anonymous poster hash: a1208...71f
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #11 Skrevet 2. desember 2013 Jeg skulle ønske man gikk med giftering, (hvis man er gift) da det er enklere å vite hvem som er ledig eller ikke. Ellers virker det som om man VIL at noen skal legge an på. Jeg legger ALDRI an på menn hvis jeg ser en ring, men hvis de ikke har det så er det jo lavere terskel. Om de da sier de er gift, så lurer jeg på hvorfor de går rundt og lurer folk! Anonymous poster hash: edde9...ad8
Druid Skrevet 2. desember 2013 #12 Skrevet 2. desember 2013 Jeg kan ikke gå med ringer eller armbånd. Ring er en crappy måte å finne ut om noen er gift. Spør rett ut.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #13 Skrevet 2. desember 2013 Hvorfor går noen uten? Anonymous poster hash: 575e2...492 Fordi noen ektepar, slik som jeg og min mann, har valgt å IKKE bruke det. Vi prioriterte å dra på bryllupsreise i stedet. OG fordi noen ikke har råd til å kjøpe gifteringer. Anonymous poster hash: e5646...c97 1
Gjest Offensive Pie Skrevet 2. desember 2013 #14 Skrevet 2. desember 2013 Jeg vet av en mann som ikke går med giftering, fordi han heller vil ha siv.ing.-ringen sin der. Det å gå uten ring av arbeids/komfort-årsaker er selvfølgelig greit, men akkurat den prioriteringen der... 1
Gjest Summers Skrevet 2. desember 2013 #15 Skrevet 2. desember 2013 Jeg vet av en mann som ikke går med giftering, fordi han heller vil ha siv.ing.-ringen sin der. Verste er at jeg ikke er overrasket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå