AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Jeg har datet en fyr en stund, og så inatt etter mange glass vin kom alle følelser ut og jeg la alle kortene på bordet. Dette skjedde over melding, og han har fortsatt ikke svart meg. Så ja, jeg vet at han ikke føler det samme, for hadde han følt det samme hadde jeg fått svar for lenge siden.. Men jeg blir gal av å tenke på han for det. Jeg er virkelig forelsket, og klarer ikke å tenke på noe annet enn han.. Inatt gråter jeg meg til søvne. Hjelp meg.. Anonymous poster hash: e7c7e...c0a
Libertas Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Samme skjedde med meg, ventet lenge, gråt og trodde at nå hadde jeg ødelagt alt. Fikk svar utpå dagen derpå, hvor han også åpnet seg for meg. Grunnen til at han ikke hadde svart, var fordi han ikke hadde penger på mobilen. Vi er ilag den dag i dag 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Samme skjedde med meg, ventet lenge, gråt og trodde at nå hadde jeg ødelagt alt. Fikk svar utpå dagen derpå, hvor han også åpnet seg for meg. Grunnen til at han ikke hadde svart, var fordi han ikke hadde penger på mobilen. Vi er ilag den dag i dag Penger på mobilen er nok ikke et problem her.. Jeg har nok ødelagt alt dessverre.. Huff det gjør så vondt Anonymous poster hash: e7c7e...c0a
OppNedPåAlt Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Åh, jeg føler med deg. Stor klem til deg!
kareen Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 Kanskje han ikke helt vet hvordan han skal formulere seg? Noen menn er helt håpløse med ord, særlig over melding. Hvis han ikke er interessert så er det uansett bedre at du finner det ut nå før du er enda dypere i det. Føler med deg, hold deg sterk!
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #7 Skrevet 1. desember 2013 Jeg føler med deg!!! KJIPT! RETT rygg nå. Hold på stoltheten. Han går glipp av noe stort Anonymous poster hash: 55ada...f54
Despicable Me Skrevet 2. desember 2013 #8 Skrevet 2. desember 2013 Hvordan går det TS, har du hørt noe? Venter i spenning
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #9 Skrevet 2. desember 2013 Hvordan går det TS, har du hørt noe? Venter i spenning Han svarte faktisk! Ble helt overrasket jeg.. Han skrev noe ala: Hei, hyggelig at du sier det Vi kan snakkes til uka. Og så skrev han klem på slutten. Så jeg svarte at det kan vi gjøre, og at han fikk ha en fin kveld. Så får vi se om han tar kontakt igjen snart.. Anonymous poster hash: e7c7e...c0a 1
Despicable Me Skrevet 2. desember 2013 #10 Skrevet 2. desember 2013 Han svarte faktisk! Ble helt overrasket jeg.. Han skrev noe ala: Hei, hyggelig at du sier det Vi kan snakkes til uka. Og så skrev han klem på slutten. Så jeg svarte at det kan vi gjøre, og at han fikk ha en fin kveld. Så får vi se om han tar kontakt igjen snart.. Anonymous poster hash: e7c7e...c0a Så koselig, krysser fingere for dere to
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #11 Skrevet 3. desember 2013 Så koselig, krysser fingere for dere to Hehe, så bra at du gjør det! Vi får nå se da.. Om han tenker noe på meg i det hele tatt til å faktisk ta kontakt! Anonymous poster hash: e7c7e...c0a
Isolde Skrevet 4. desember 2013 #12 Skrevet 4. desember 2013 Nei han tar ikke kontakt jeg har visst ødelagt alt..
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #13 Skrevet 5. desember 2013 Da finner du deg noe bedre Anonymous poster hash: 6e71c...41b
Gjest ms_kwang Skrevet 5. desember 2013 #14 Skrevet 5. desember 2013 Vel han kan jo være opptatt også, altså ikke typo har dame og sånne ting, men f.eks gamer, ser på fotball, er med gutta, slår av telefon, mobil på lydløs, bryr seg lite om mobilen, er på jobb eller sover. Må ikke mase på han heller, for det liker dem ikke x) Eller ingen takler vel masete folk heller tenker jeg Som vil vite hva du gjør 24/7 x) Smør deg med tålmodighet, og om han ikke svarer deg innen 3-4 dager så dropp han Det finnes bedre menn
Isolde Skrevet 5. desember 2013 #15 Skrevet 5. desember 2013 Vel han kan jo være opptatt også, altså ikke typo har dame og sånne ting, men f.eks gamer, ser på fotball, er med gutta, slår av telefon, mobil på lydløs, bryr seg lite om mobilen, er på jobb eller sover. Må ikke mase på han heller, for det liker dem ikke x) Eller ingen takler vel masete folk heller tenker jeg Som vil vite hva du gjør 24/7 x) Smør deg med tålmodighet, og om han ikke svarer deg innen 3-4 dager så dropp han Det finnes bedre menn Jada, har ikke tatt noe kontakt med han så jeg maser ikke ja, jeg er på vei videre allerede. Er jo ikke noe å sitte å vente på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå