Royalty Skrevet 1. desember 2013 #1 Del Skrevet 1. desember 2013 Jeg vet at butikkene er stengt 1. januar, men åpner de igjen dagen etter? Noen som har en slik oversikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #2 Del Skrevet 1. desember 2013 I utgangspunktet åpner de 2. januar, men noen butikker velger å ha varetelling denne dagen. Jeg regner med du lurer på en spesiell butikk? Da ville jeg spurt butikken, eller sjekket nettside. Anonymous poster hash: a12e9...18d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #3 Del Skrevet 1. desember 2013 De åpner vel ikke før 10. januar, så du må hamstre i romjula Anonymous poster hash: c4304...d1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bustyvel Skrevet 2. desember 2013 #4 Del Skrevet 2. desember 2013 Vi åpner igjen 2.januar kl 07.00, du sier jo ingenting om hva slags butikk du lurer på, så det ville jeg ha sjekket ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #5 Del Skrevet 2. desember 2013 Vi åpner igjen 2.januar kl 07.00, du sier jo ingenting om hva slags butikk du lurer på, så det ville jeg ha sjekket ut. Tenkte på matbutikker... Hva slags butikk jobber du i? Anonymous poster hash: 6effb...5a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cellar Skrevet 2. desember 2013 #6 Del Skrevet 2. desember 2013 De fleste matbutikker har åpent igjen 2.januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 2. desember 2013 #7 Del Skrevet 2. desember 2013 Joker har åpent 365 dager i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 2. desember 2013 #8 Del Skrevet 2. desember 2013 Vil tro alle matbutikker åpner til vanlig tid 2. januar ja Det er mest klesbutikker og sånt som tar fri en halvdag og liknende for varetelling på nyåret. Matbutikker har ikke råd til det, de må ta det første nyttårsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 2. desember 2013 #9 Del Skrevet 2. desember 2013 2. januar er vanlig hverdag. Men tror det er vanlig at enkelte butikker har vareopptelling. Gjelder neppe matvarebutikker. Vet at nærbutikken vår enkelte år ikke har åpnet før 12 en av dagene pga vareopptelling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ørepropp Skrevet 2. desember 2013 #10 Del Skrevet 2. desember 2013 Matbutikken jeg jobber i åpner igjen kl 08.00 2. januar. Har også varetelling da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bustyvel Skrevet 3. desember 2013 #11 Del Skrevet 3. desember 2013 Tenkte på matbutikker... Hva slags butikk jobber du i? Anonymous poster hash: 6effb...5a5 Matbutikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. desember 2013 #12 Del Skrevet 4. desember 2013 Det står åpningstider på butikkens nettsider. Trykk på åpningstider i jula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå