Gå til innhold

Jenter/kvinner liker ikke utenlandske menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er ikke helt sikker på hvor jeg skal starte.

Skal prøve å holde det så kort som mulig.

Jeg kom til Norge for 17 år siden og har bodd her nesten hele livet, flytende norsk og kan ikke "høre" at jeg er utlending, da jeg kom til Norge så mente pappa at jeg burde forholde meg til Norske venner og det Norske samfunnet, og det var veldig godt tenkt av han, fortiden så har jeg bare norske venner og møtte bestevennen min i 2 klasse og har vært venner siden da, aldri hat noe krangel eller vært irritert over noen ting samme med han, poenget mitt er at jeg har holdt meg unna de såkalte "gangster" kan si at jeg er typisk norsk og har hold meg til det Norske samfunnet!

Jeg har gått gjennom en del vanskelige ting i livet som alle andre men har litt depresjon og angst, har klart å skjule det i mange år og tror jeg greier meg fint med det, jeg er en veldig sensitiv person har følelser selv for de jeg ikke likte så godt altså om det skulle skje noe med dem.

Men det som hjelper meg mest er å høre på "triste" musikk. selvtilliten min har vært dårlig helt siden jeg startet i 2 klasse VGS, men hva er egentlig god selvtillit? at man ikke har noe vanskeligheter å snakke med jenter? eller ikke være i tvil på seg selv?... skal ikke gå innpå det noe mer.

Jeg har mistet alle mine 3 venner og eneste vennen jeg har fortiden er bestevenne min men han har fått seg en kjempe hyggelig jente, men de gjør alt sammen og det skjønner jeg jo, tror nok han har funnet seg den rette, regnet med at Han skulle det faktisk så var det hun som fant han...

Uansett

Så til hovedspørsmålet mitt, er det slik at Norske og utenlandske jenter ikke liker utenlandske menn? Jeg har stor respekt for jenter og har blitt vokstopp med å ALDRE knuse en jentes hjerte uansett hva, og at man skal alltid være der for henne å gi masse kjærlighet! som pappa er mot mamma =)

Skal ikke si så mye i og med at jeg ikke har snakket så mye med jenter men det har bare vært slik for meg (tross alt så er jeg utlending folk liker ikke oss)

Jeg veit at det er mye dritt utenlandske folk gjør her i Norge jeg liker det ikke selv, de gir dårlig bilde for andre som faktisk prøver å tilpasse deg den Norske samfunnet, har hørt mye rart som om at de stirrer på deg ute i byen, "loudmouth" og andre irriterende ting ikke ta meg feil det finnes også Norske gutter som er like ille som dem! skal ikke engang starte med å snakke om russ. Men skjønner ikke hvorfor de skal være sånn, kanskje fordi de er drita?...

Og så er det voldtekt, jeg blir så sur når jeg hører om det på nyheten! har bare lyst til å bare AHHH! voldtekt er noe an må leve med hele livet noe man tenker på hver dag før man sover og står opp noe som nesten er umulig å glemme, ødelegger sex livet osv, hvilken djevel er det som kommer på noe sånt? og når jeg hører det er utenlandske menn som gjør slikt blir jeg enda mer sur!

Noen ganger så har jeg bare lyst til å dra hjem igjen til hjemmelandet for å bare bli kvitt problemene mine etter å ha oppført meg så godt her i Norge og tilpasset meg den Norske samfunnet så føler jeg meg ikke så "velkommen"

Det jeg vil komme frem til er at jeg ikke har vært i en forhold og alle de jeg skjenner har det eller er sammen med noen, og føler meg utenfor, utseende messig så er jeg 8/10 mener jeg og alle de jentene jeg har møtt over nette altså spill. skulle gjerne postet et bilde men prøver å holde dette anonymt

Jeg skal ikke skrive noe mer selv om jeg har en del mer ting som jeg har lyst til å skrive om.

PS jeg har sikkert noen skrivefeil osv håper ikke det skal ha så mye å si...

Anonymous poster hash: a98ba...351
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke noe om utlendinger generelt, men synes heller ikke de er noe pene å se på. Synes ikke den brune huden er noe attraktivt. Men hey, det er meg.

Anonymous poster hash: df916...4af
  • Liker 5
Skrevet

Om du leser noen tråder her, så hører du at stort sett ale faller for noen de liker, uten å tenke på nasjonalitet.

• Liker 1
Skrevet

For det første, du skriver perfekt norsk!

Og nei, vi eller jeg, har ingen ting imot utenlandske menn! Syntes dem er bedre! Jeg er så norsk som man kan bli og er rett og slett lei norske mennesker, eller visse norske mennesker. Jeg elsker alle nasjoner og tradisjoner :) Noe jeg reagerer litt på er at utlendingene her virker så usikkere? De virker litt mer sjenerte, men kan jo komme av oppvekst i det andre landet. Utseende har virkelig INGEN ting å si! brun, hvit, rød eller blå.. Alle er jo vidunderlige om man er gode innvendig? Jeg syntes forresten en mørkere hudfarge er mye freshere, og bruker mange timer på sommeren i solen, hehe :) Men ikke noe imot de bleike altså..

• Liker 2
Skrevet

Det kommer helt an på det!

Når du spør om ''utlendinger'' generelt, kan det bety så mangt. Jeg kan tiltrekkes av noen, og noen ikke :)

Anonymous poster hash: 888aa...a3b
  • Liker 6
Skrevet

Jeg synes ikke noe om utlendinger generelt, men synes heller ikke de er noe pene å se på. Synes ikke den brune huden er noe attraktivt. Men hey, det er meg.

Nei jeg har ikke brun hud, er ganske hvit i og med at jeg ikke har dratt til varme land på lenge, er fra midtøsten bare så det er sagt =)

Skrevet

Brun hud på utlendinger? Svenskene og danskene, mener du`?

• Liker 2
Skrevet

Må du ha en norsk jente da? Jeg er selv utenlandsk,vokst opp i Norge. Jeg derimot hadde aldri klart å være sammen med en nordmann. Det blir for store kultur forskjeller.

Skrevet

Må du ha en norsk jente da? Jeg er selv utenlandsk,vokst opp i Norge. Jeg derimot hadde aldri klart å være sammen med en nordmann. Det blir for store kultur forskjeller.

Hvor er du fra, da?

Anonymous poster hash: 41f65...4e4

Skrevet

Tror nok du må lese igjen, snakker om jenter generelt i Norge, sa ikke at jeg må ha Norsk jente....

Skrevet

Nei norske kvinner gjør sjelden det, det kan du takke dine medinnvandrere for........

Skrevet

For det første, du skriver perfekt norsk!

Og nei, vi eller jeg, har ingen ting imot utenlandske menn! Syntes dem er bedre! Jeg er så norsk som man kan bli og er rett og slett lei norske mennesker, eller visse norske mennesker. Jeg elsker alle nasjoner og tradisjoner :) Noe jeg reagerer litt på er at utlendingene her virker så usikkere? De virker litt mer sjenerte, men kan jo komme av oppvekst i det andre landet. Utseende har virkelig INGEN ting å si! brun, hvit, rød eller blå.. Alle er jo vidunderlige om man er gode innvendig? Jeg syntes forresten en mørkere hudfarge er mye freshere, og bruker mange timer på sommeren i solen, hehe :) Men ikke noe imot de bleike altså..

Gidder normalt ikke bry meg om skrivefeil jeg altså, men litt moro når noen som ikke skriver riktig selv mener det er perfekt skrevet :P

Så til spørsmålet: Syns det er mange jenter som er sammen med utenlandske menn! Selv ville jeg ikke gått utenfor Europa og også holdt meg unna enkelte land der, men hver sin smak...

• Liker 5
Skrevet

Nei norske kvinner gjør sjelden det, det kan du takke dine medinnvandrere for........

og det vet du selvfølgelig alt om :rolleyes:

Anonymous poster hash: 388f5...133

• Liker 1
Skrevet

Gidder normalt ikke bry meg om skrivefeil jeg altså, men litt moro når noen som ikke skriver riktig selv mener det er perfekt skrevet :P

Så til spørsmålet: Syns det er mange jenter som er sammen med utenlandske menn! Selv ville jeg ikke gått utenfor Europa og også holdt meg unna enkelte land der, men hver sin smak...

heller ikke nordamerikanere og/eller søramerikanere?

Anonymous poster hash: 388f5...133

Skrevet

Hehehe, jeg har utrolig dårlige språkkunnskaper i norsk tross alt at jeg er 100% norsk og bodd her hele tiden, daglig skjønner jeg ikke enkelte ord som enkelte folk sier, og blir sett dumt på når jeg spør, hehe :) utlendingene i klassen min har bedre karakter i norsk enn meg!

Skrevet

Akkurat som at jeg skulle sagt det selv dette. :-)

Anonymous poster hash: f71e3...54a

Skrevet

Jeg har nok en del fordommer mot arabisk-utseende menn når det kommer til sjekking. Jeg forbinder de med et kvinnesyn som ikke er forenelig med mitt syn og liv.

Anonymous poster hash: 91c0b...508
  • Liker 3
Skrevet

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men siden du har vgs som referanse antar jeg at du er ganske ung. Da er det helt normalt å ikke ha kjæreste ennå. Prøv å ikke la stereotypiske oppfatninger og fordommer mot utlendinger gi deg dårlig selvtillit. Det virker som du prøver å være en bra person, og så lenge du ikke gjemmer deg inne på rommet ditt vil nok den rette jenta oppdage det en dag :).

Jeg tror ikke nasjonalitet påvirker hvem vi faller for, men felles verdier, kultur, kanskje religion og språk kan jo ha betydning.

Som en slags fun fact kan det nevnes at flest kvinner konverterer til islam i Skandinavia, og 90% gjør det på grunn av kjærligheten. Se også: http://www.nrk.no/ostlandssendingen/konverterer-for-kjaerligheten-1.10901428 (Jeg antar selvsagt ikke med dette at du eller alle av utenlandsk opprinnelse er muslimer, bare et eksempel på at norske kvinner godt kan like "utlendinger".)

Skrevet

Jeg personlig tiltrekkes i mye større grad av utenlandske menn, særlig de fra midtøsten. Så neida, det er ikke slik at ingen norske jenter like utenlandske menn..!:)

Anonymous poster hash: 17a2e...2a2
Skrevet

Hehehe, jeg har utrolig dårlige språkkunnskaper i norsk tross alt at jeg er 100% norsk og bodd her hele tiden, daglig skjønner jeg ikke enkelte ord som enkelte folk sier, og blir sett dumt på når jeg spør, hehe :) utlendingene i klassen min har bedre karakter i norsk enn meg!

Godt du tar det med et smil :P Var bare litt moro, som sagt bryr jeg meg ikke om skrivefeil egentlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...