Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd å få tak i en god venn av meg i en uke nå. Jeg vet at han jobber, trener og har litt ting å gjøre, men han har alltid svart på meldinger eller ringt opp igjen. Og om ikke, akkurat samme timen, så er det hvertfall samme eller neste dag.

Forrige lørdag sendte jeg en meldig og fikk svar. Har sendt noen snaps også, som jeg har sett at han har sett, men ikke fått noen tilbake. Men det er ikke alltid han sender tilbake heller.

Har sendt noen meldinger siden vi hadde tenkt å møtes forrige uke, sendte også et par meldinger om han var opptatt eller noe siden jeg ikke fikk svar. Så i dag ringte jeg han igjen, for å høre om det var noe som hadde skjedd (unormalt han å ikke ta tlf), men han tok den ikke...Har ikke sendt melding eller ringt opp igjen heller.

Ser at han har vært pålogget facebook innimellom, på mobil, ikke pc. Så da er det jo ikke alltid man ser oppdatteringer. Har også skrevet til han på face, men han har ikke svart, men han har sett noe. Men vi hadde jo en avtale om å møtes, og vi har ikke kranglet eller noe.

Begynner derfor å bli litt bekymret for om det er noe, eller om jeg kanskje har gjort noe som jeg selv ikke vet om, som gjør at han ikke tar kontakt igjen.

Hva synes dere jeg skal gjøre? Synes det blir litt voldsomt å komme på døren hans for å se om han "lever" (bor et stykke unna hverandre).

Anonymous poster hash: 50f87...8ac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker jo som han ignorerer deg. Men vi på kvinneguiden kan jo ikke vite hvorfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...