AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 jeg er helt ulik moren min, i alt utenom utseendet. Når moren min var ung var hun populær, røyker, snuser har tidligere vært borti dop,drakk og festet mye, var FLINK på skolen osv.. Jeg er 20 år nå, men gjennom min ungdomstid har jeg alltid vært upopulær, aldri vært borti røyk og snus og for den sakskyld dop, ikke festet og drukket, og IKKE flink på skolen... har alltid hørt om barn som begynner med dop fordi foreldrene gjorde det, samme med røyk, festing osv.. så er dette normalt?? Anonymous poster hash: 8c355...179
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Dette er helt normalt. Jeg er så ulik mamma på alle områder at jeg flere ganger har lurt på om vi virkelig er i slekt. Helt sant. Eneste vi har felles er tærne (som er veldig spesielle) og at vi stemmer på samme politiske parti. Personlighet, meninger, utseende ellers, ungdomstid og skoleflink/utdanning er helt forskjellig. Vi har ikke så mye kontakt etter at jeg ble voksen, dette er nok mye pga at vi er så utrolig ulike i alt. Jeg er imidlertid veldig lik pappa. Anonymous poster hash: d5257...fec
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Forutenom at det er kjekt å være flink på skolen så høres det ut som du burde være glad du ikke er lik moren din. Å være verste partyløva med narkotika er vel ikk noe å trakte etter? Jeg er også helt ulik mamma, men er glad for det. Mora mi er ikke noe godt menneske og om hun har lært meg noe i livet så er det hvordan jeg ikke skal være mot mine barnAnonymous poster hash: 0b389...36f
skruf Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Jeg er helt ulik mamma, både i utseende og væremåte (heldigvis). Har nok mere likhetstrekk fra pappa si side. Da mannen min og meg giftet oss så var det flere som gikk bort til tante og gratulerte henne som brudens mor…..så er vel en mulighet for at jeg ligner tante på farsiden min:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå