Gjest Summers Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 (endret) Fått noen meldinger fra gamle bekjente over facebook av typen "Hva driver du med nå?" Er det vanlig å sende slike meldinger, får dere til noen samtaler og hva vil dere egentlig? Forstår ingenting, synes det kleint bare å møte gamle kjente og måtte hilse på dem og spørre om hvordan det går, hva man driver på med, osv. Her virker det jo som enkelte aktivt jobber for å komme i slike samtaler. *De som har tatt kontakt med meg er folk jeg ikke har møtt på mange år og hvor vi bare har gått på samme skole, hatt samme jobb, osv Men aldri vært sammen på fritiden. 3 stykker har tatt kontakt den siste måneden. Endret 1. desember 2013 av Summers
Synne-Marie Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Jeg har ikke folk på facebook jeg ikke vil ha kontakt med. Enkelt og greit.
Genesis Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Fått noen meldinger fra gamle bekjente over facebook av typen "Hva driver du med nå?" Er det vanlig å sende slike meldinger, får dere til noen samtaler og hva vil dere egentlig? Forstår ingenting, synes det kleint bare å møte gamle kjente og måtte hilse på dem og spørre om hvordan det går, hva man driver på med, osv. Her virker det jo som enkelte aktivt jobber for å komme i slike samtaler. *De som har tatt kontakt med meg er folk jeg ikke har møtt på mange år og hvor vi bare har gått på samme skole, hatt samme jobb, osv Men aldri vært sammen på fritiden. 3 stykker har tatt kontakt den siste måneden. De gangene jeg blir kontaktet slik er det kvinner jeg vet kunne hatt interesse for å finne sammen i halmen. Ikke at det skjer daglig, men har jo forekommet.
Gjest Summers Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 (endret) Jeg har ikke folk på facebook jeg ikke vil ha kontakt med. Enkelt og greit. Men får du til samtaler med disse? Hadde jeg hatt noe å snakke med dem om så hadde jeg snakket, det er ikke viljen det går på, men evnen. Jeg har ikke noe å snakke med dem om. De gangene jeg blir kontaktet slik er det kvinner jeg vet kunne hatt interesse for å finne sammen i halmen. Ikke at det skjer daglig, men har jo forekommet. Er nok bare menn jeg blir kontaktet av:-( Og det er jo folk jeg ikke har snakket med på mange år og aldri tilbrakt tid med på fritiden så tror ikke de er så veldig interessert i meg. Han ene jobbet jeg bare sammen med i en matbutikk i en måned(sommerjobb) for fem år siden. Endret 1. desember 2013 av Summers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå