AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Har et stort problem. Når venner skal skrive på tidslinjen min på facebook med android telefon- får de opp dette når de skal publisere det de har skrevet : #200 the target user has not authorized this action. Via Iphone og pc går det helt fint å poste det de har skrevet på tidslinjen min. Jeg har Iphone. Er det noen som har det samme problemet?, eller en løsning slik at de med android telefon også kan publisere det de har skrevet på tidslinjen min? :-) Anonymous poster hash: 3da5d...0a8 1
Lutetium 71 Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 (endret) Bruker de en app, eller går de inn via nettleseren på telefonen? Jeg bruker selv appen og har aldri merket problemer på noen av android dingsene mine.Får de forresten til å poste på andres facebook-profiler? Endret 1. desember 2013 av Lutetium 71
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Bruker de en app, eller går de inn via nettleseren på telefonen? Jeg bruker selv appen og har aldri merket problemer på noen av android dingsene mine. Får de forresten til å poste på andres facebook-profiler? Anonymous poster hash: 3da5d...0a8 1
Trønder89 Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 De bruker Facebook for android. De får til å poste på andres facebookprofiler. Det er når de skal skrive på tidslinjen min via Facebook for android- for så å poste det, får de opp: # 200 the target user has not authorized this action. Det de har skrevet blir ikke publisert. De får til å poste på tidslinjen min via pc og iphone uten problemer. Det går helt fint å skrive på tidslinjen deres via iphone Er det noe feil med innstillingene mine på Facebook ( tidslinjen )?
Trønder89 Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Noen som veit hvordan jeg retter opp problemet-slik at de med android også kan skrive på tidslinjen min via mobilen?. Chatting med android telefon er ingen problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå