AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Hei, Jeg har nå vært sammen og bodd sammen med min samboer i over 3 år. I løpet av disse tre årene har jeg oppdaget mange ulike sider med han. For ca 1 år siden skjønte jeg at han liker å kle på seg dameklær, og låne sminken min. Han syns det er utrolig ubehagelig å snakke om dette, og reagerer med sinne. Jeg har prøvd å la det ligge, og tenkt at dette er en fetisj han skammer seg over, jeg vil unngå å gjøre vondt verre.. Jeg fant ut av dette tilfeldigvis da jeg kom hjem tidligere enn planlagt en kveld, og såvidt så han i en rosa kjole og parykk, før han smalt døra igjen. Den kvelden latet han som ingenting! Jeg har også sett bilder av han på dataen båt, ikledd dametøy og sminke.. Det siste jeg oppdaget ved tilfeldighet er at han har appen "grindr" på telefonen sin... Jeg hørte den durte og vibrerte, og jeg så at noen skrev til han der. Nå vet jeg jamen ikke hva jeg skal gjøre. Er mannen min på utkikk etter en annen MANN? Har jeg levd som "skjegget" hans i flere år? Jeg skjønner ingenting, og føler meg helt knust..Anonymous poster hash: 425ec...b14
Betasuppe Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 (endret) Hei, Jeg har nå vært sammen og bodd sammen med min samboer i over 3 år. I løpet av disse tre årene har jeg oppdaget mange ulike sider med han. For ca 1 år siden skjønte jeg at han liker å kle på seg dameklær, og låne sminken min. Han syns det er utrolig ubehagelig å snakke om dette, og reagerer med sinne. Jeg har prøvd å la det ligge, og tenkt at dette er en fetisj han skammer seg over, jeg vil unngå å gjøre vondt verre.. Jeg fant ut av dette tilfeldigvis da jeg kom hjem tidligere enn planlagt en kveld, og såvidt så han i en rosa kjole og parykk, før han smalt døra igjen. Den kvelden latet han som ingenting! Jeg har også sett bilder av han på dataen båt, ikledd dametøy og sminke.. Det siste jeg oppdaget ved tilfeldighet er at han har appen "grindr" på telefonen sin... Jeg hørte den durte og vibrerte, og jeg så at noen skrev til han der. Nå vet jeg jamen ikke hva jeg skal gjøre. Er mannen min på utkikk etter en annen MANN? Har jeg levd som "skjegget" hans i flere år? Jeg skjønner ingenting, og føler meg helt knust..Anonymous poster hash: 425ec...b14 Jeg forstår veldig godt at det er ubehagelig å ta opp, men sånn som jeg ser det er det på høy tid å gjøre det igjen. Altså - virkelig sette seg ned og prate om det. Legge bort laptoper, iPader osv. Skru av TVen. Full fokus. Blir han vrang og sur da, så er det tid for å stille ultimatum. Enten forklarer han hva som foregår og er ærlig. Eller så er det bare å pakke sakene. Evt. at du tar en timeout og flytter ut INNTIL han forklarer seg ordentlig. Så får han se hva som er mest verdt. Målet med dette er å tvinge fram en løsning. Hvis det blir nevnt nå og da, og det blir smellig av dører så vil det uansett ende dårlig. Så best å få closure på det. Det kan ikke være lett å være deg, men prøv å finne motet til å ta dette skikkelig opp. Lykke til, TS! Endret 1. desember 2013 av Betasuppe 3
fruBeist Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Det at en mann liker å ikle seg dameklær trenger ikke bety at han er homo. En samtale uten anklager. Si at det du har sett får deg vil å føle deg usikker. Lykke til 2
solfaktor1 Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Aner ikke, men jeg hadde mest sansynlig frika helt ut...
Gjest Runforit Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 De fleste menn som liker å kle seg ut som kvinner er som oftest ikke homofile. Når det er sagt så hadde jeg krevd å snakke om det. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #6 Skrevet 2. desember 2013 Hva med Espen Esther ? ..Han er ikke homofil men så han er gift med ei dame.... Prøv å snakke sammen uten å være sint men vis forståelsesfull selv om det er vondt.... Anonymous poster hash: bf092...a4d
Mike Waters Skrevet 2. desember 2013 #7 Skrevet 2. desember 2013 Ingen aning hva grindr er for noe, men det sier seg selv at et velfungerende forhold ikke skyver noe slikt under teppet og later som det ikke eksisterer............
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #8 Skrevet 2. desember 2013 Hva med Espen Esther ? ..Han er ikke homofil men så han er gift med ei dame.... Prøv å snakke sammen uten å være sint men vis forståelsesfull selv om det er vondt.... Anonymous poster hash: bf092...a4d Ikke mange kvinner som kunne tenkt seg å være sammen med en "Espen Esther "! Anonymous poster hash: 8532a...6bf 2
fuksia Skrevet 2. desember 2013 #9 Skrevet 2. desember 2013 at han synes det er ubehagelig er greit nok det, men dere må jo snakke om det fordi om. om han tar kontakt med noen på grindr er det jo noe som skurrer veldig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå