AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Er hun en god skuespiller ? Anonymous poster hash: 0ba83...512
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Overvurdert Anonymous poster hash: 6a089...0fd 3
kareen Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Jeg syns hun er god, men ikke heltutroligfantastisk mye bedre enn alle andre. Dessuten er hun litt overvurdert fordi hun er heit. Virker dog som en ålreit og snodig person. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #6 Skrevet 2. desember 2013 Overvurdert. Anonymous poster hash: 81a75...a1c
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #7 Skrevet 2. desember 2013 Jeg syns hun er god, men ikke heltutroligfantastisk mye bedre enn alle andre. Dessuten er hun litt overvurdert fordi hun er heit. Virker dog som en ålreit og snodig person. Heit? Hun ser jo helt alminnelig ut. Om hun er heit, er jeg smellvakker. Anonymous poster hash: e6b87...597 2
Gjest Grapefrukt Skrevet 2. desember 2013 #8 Skrevet 2. desember 2013 (endret) meh, utseende hennes er nok grunnen til suksess. Hun er ikke i nærheten av de virkelige talentfulle skuespillerne opp gjennom tiden. Dog skal det nevnes at hun er helt nydelig. Jeg synes hun ikke kan sammenlignes med vanlige mennesker fordi at hennes skjønnhet er en kombinasjon mellom oppførsel/personlighet og oppbygning av kropp og symmetri. Hun er veldig naturlig! Endret 2. desember 2013 av Grapefrukt
Gjest Ozelot Skrevet 2. desember 2013 #9 Skrevet 2. desember 2013 Ja, jeg synes hun er kjempeflink. Nå har jeg bare sett henne i rollen som Katniss Everdeen i Hunger Games, og der spilte hun veldig bra. Ut fra intervjuer og slikt, så virker hun også som en utrolig grei person, litt sånn virrete og ikke redd for å snakke om diverse ting. Har også lest fra mange anmeldere at det er hun som gjør Hunger Games filmene så bra, fordi hun er en flink skuespiller, og dermed drar opp nivået. Ikke overvurdert i det hele tatt, slik som noen her inne skriver. 4
wolfpotion Skrevet 2. desember 2013 #10 Skrevet 2. desember 2013 Ja, Jeg synes en er veldig flink! I tillegg virker det som hun har en veldig fin personlighet, og at hun er veldig jordnær. Virker ikke som hun tar seg selv så veldig høytidelig. 1
Kassiopeia Skrevet 2. desember 2013 #11 Skrevet 2. desember 2013 Ja, hun er en veldig god skuespiller med tanke på hvor gammel hun er og hvor lenge hun har vært i bransjen. Nå liker jeg Hunger Games på grunn av bøkene, men det er i Winters Bone man virkelig ser hvor god hun er. 1
skyflakes Skrevet 2. desember 2013 #12 Skrevet 2. desember 2013 Mtp alder, så syns jeg hun er veldig flink. Hun virker også veldig ordentlig, som bidrar til at hun fremstår veldig positivt i forhold til andre Hollywoodstjerner som bare rølper rundt og driter seg ut.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #13 Skrevet 2. desember 2013 Jeg syns hun er god, men ikke heltutroligfantastisk mye bedre enn alle andre. Dessuten er hun litt overvurdert fordi hun er heit. Virker dog som en ålreit og snodig person. Heit ?........Hun er ikke heit, hun er helt alminlig verken stygg eller uffatelig vakker. Den eneste grunnen til at noen vil si hun er heit er fordi hun er kjendis. For alle vet jo at straks man blir kjendis så blir man plutselig mye vakkrere en hva man er. Anonymous poster hash: 0ba83...512
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #14 Skrevet 2. desember 2013 meh, utseende hennes er nok grunnen til suksess. Hun er ikke i nærheten av de virkelige talentfulle skuespillerne opp gjennom tiden. Dog skal det nevnes at hun er helt nydelig. Jeg synes hun ikke kan sammenlignes med vanlige mennesker fordi at hennes skjønnhet er en kombinasjon mellom oppførsel/personlighet og oppbygning av kropp og symmetri. Hun er veldig naturlig! Syns vel egentlig hun var penere før hun begynte å fikse på ansiktet. Anonymous poster hash: e8881...caf
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #15 Skrevet 2. desember 2013 meh, utseende hennes er nok grunnen til suksess. Hun er ikke i nærheten av de virkelige talentfulle skuespillerne opp gjennom tiden. Dog skal det nevnes at hun er helt nydelig. Jeg synes hun ikke kan sammenlignes med vanlige mennesker fordi at hennes skjønnhet er en kombinasjon mellom oppførsel/personlighet og oppbygning av kropp og symmetri. Hun er veldig naturlig! Nå var ikke spørsmålet om hun er tidens beste skuespiller Anonymous poster hash: 0ba83...512 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #16 Skrevet 2. desember 2013 Syns vel egentlig hun var penere før hun begynte å fikse på ansiktet. Anonymous poster hash: e8881...caf Og hva baserer du det på. Hva får deg til og tro at hun har fikset på ansiktet ? Anonymous poster hash: 0ba83...512 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #17 Skrevet 2. desember 2013 Og hva baserer du det på. Hva får deg til og tro at hun har fikset på ansiktet ? Anonymous poster hash: 0ba83...512 Baserer det på bilder. Hva som får meg til å tro det? Bilder. Er helt opplagt og veldig tydelig at både øynene, nesa og tennene er fikset på. Anonymous poster hash: e8881...caf
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #18 Skrevet 2. desember 2013 Baserer det på bilder. Hva som får meg til å tro det? Bilder. Er helt opplagt og veldig tydelig at både øynene, nesa og tennene er fikset på. Anonymous poster hash: e8881...caf Og fillers i overleppen. Anonymous poster hash: e8881...caf
Gjest Grapefrukt Skrevet 2. desember 2013 #19 Skrevet 2. desember 2013 (endret) Nå var ikke spørsmålet om hun er tidens beste skuespiller Anonymous poster hash: 0ba83...512 Hvis jeg får spørsmål om hun er en flink skuespiller sammenligner jeg henne med de flinkeste ja Det gjør jeg med alle skuespillere. Har hun fikset ansiktet sitt? Det viste jeg ikke. Noen som har før-bilde? Endret 2. desember 2013 av Grapefrukt
Gjest Badabing Skrevet 2. desember 2013 #20 Skrevet 2. desember 2013 Jeg synes hun er flink. Hun minner meg om Hilary Swank.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå