Gå til innhold

Kunst til badet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på leting etter et maleri/bilde eller lignende som skal henge på badet. Det skal henge over toalettet (vegghengt toalett).

Det er bygget med en slik kasse som har vegger på begge sider.

Anonymous poster hash: 06d4c...9cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kassen er bygget ut slik at det går ann å sette ting på den.

Anonymous poster hash: 06d4c...9cd

Skrevet

Vanskelig å si.. kommer veldig an på stilen du har.

Personlig ville jeg valgt noe morsomt/humoristisk på badet/do eller en hylle til oppbevaring eller noe annet praktisk.

Men vær forsiktig med skikkelig (dyr) kunst på badet, særlig om det er dusj eller badekar eller vaskemaskin der inne, for det blir damp og selv dyre trykk og malerier kan bli skadet etter en stund.

Gjest Conradine
Skrevet

Jeg synes det er fint med innrammede gamle reklameplakater på badet.

Ville ikke brukt dyr kunst for det er lett å få fuktskader, men gamle såpe-reklamer ol er stilig synes jeg.

Skrevet

Jeg ville kun hatt noe i glass og ramme, som kan vaskes med varmt vann og klorin. Noe annet ville vært skikkelig ekkelt rett over et toalett. Synes det er merkelig at noen er så grisete at de vurderer det engang.

Anonymous poster hash: ecb8e...eeb
  • Liker 2
Skrevet

Jeg ville kun hatt noe i glass og ramme, som kan vaskes med varmt vann og klorin. Noe annet ville vært skikkelig ekkelt rett over et toalett. Synes det er merkelig at noen er så grisete at de vurderer det engang. Anonymous poster hash: ecb8e...eeb

Hørt om dolokk?

Anonymous poster hash: d4376...569

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Ville nok ikke hatt noe dyrt, nei.

Vi har et innrammet kunstkort fra Ikea; en ugle med hatt som kostet 30 kroner eller noe, men jeg liker det godt. :)

Bloomingville, Etsy og Bolia har også en del plakater og kunstfoto.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...