Gå til innhold

Lurer du noen gang på hvor plussene dine blir av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har relativt mange plusser på brukeren min, altså ikke AB men den ekte :ler: Og jeg synes det er litt gøy å se hvilke innleg som har fått plusser, men noen ganger lurer jeg på hvor i alle dager de er!

Siden i dag tidlig har jeg fått over 70 plusser og greit nok jeg ser noen av dem, men hvor er de andre la oss si 40 plussene blitt av? :ler:

Anonymous poster hash: 52955...c11
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, det burde vært en sortering på de med siste upvote under "reputation"

Gjest Badebuksa
Skrevet

Wow, så kul du er a.. Skryte skryte.. Bare fordi du får flere plusser enn meg betyr ikke det at du er kulest på kåge vettu.. (Jorda, tommel opp)

• Liker 1
Skrevet

Wow, så kul du er a.. Skryte skryte.. Bare fordi du får flere plusser enn meg betyr ikke det at du er kulest på kåge vettu.. (Jorda, tommel opp)

Og derfor var jeg også AB, regner med det hadde blitt ramaskrik om jeg postet med brukernavn her. Selv om jeg selvsagt er en av de kuleste på KG :laugh:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg lurer også på hvor plussene mine blir av. Jeg er jo hysterisk morsom, tøff og dritkul på samme tid.

Edit: (takk for plusser!!!!)

Endret av Draug
  • Liker 3
Skrevet

Jeg har nå 392 sider med plusser som jeg kan se. Så det er bare å gå gjennom dine også. Dersom du også noterer hvilke innlegg som har hvor mange plusser, så kan du gå tilbake og finne ut hvilke gamle innlegg det har blitt plusset på.

Lykke til med ny hobby!

Gjest Badebuksa
Skrevet

Jeg har nå 392 sider med plusser som jeg kan se. Så det er bare å gå gjennom dine også. Dersom du også noterer hvilke innlegg som har hvor mange plusser, så kan du gå tilbake og finne ut hvilke gamle innlegg det har blitt plusset på.

Lykke til med ny hobby!

Det skrev du bare for å få pluss!
Gjest Badebuksa
Skrevet

Og derfor var jeg også AB, regner med det hadde blitt ramaskrik om jeg postet med brukernavn her. Selv om jeg selvsagt er en av de kuleste på KG :laugh:Anonymous poster hash: 52955...c11

Skulle plusset deg for denne, men du får ha en pluss tilgode da :)

Skrevet

Det skrev du bare for å få pluss!

Jeg har altfor mange allerede. :nigo:

Skrevet

Dersom du skriver et innlegg som får mange plusser, men modereres bort, så beholder du likevel plussene :)

Skrevet

Det er plussenissen som tar den, også kalt p-nissen.

• Liker 1
Skrevet

Dersom du skriver et innlegg som får mange plusser, men modereres bort, så beholder du likevel plussene :)

Ja, det er jeg klar over, men jeg tviler på at jeg har mistet så mange innlegg, jeg oppfører meg stort sett pent og får ikke innlegg moderert bort så ofte. Det er bare så rart når det tydeligvis ikke er på de nyeste innleggene mine, og så mange på en dag. Nå er det over 100, og jeg har ikke vært aktiv med brukeren min på flere timer, så hvor pokker kommer de plussene fra? :ler:

Gjest Citronella
Skrevet

Fnis. ;)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Vent, man kan bla gjennom innlegg som har plusser? Teach me! Jeg vil se om jeg har sagt noe smart i det siste... :laugh:

Skrevet

Profil og reputation.

Gjest Badebuksa
Skrevet

kan jeg ta p-piller om jeg vil ha flere plusser?
Skrevet

kan jeg ta p-piller om jeg vil ha flere plusser?

Omvendt; ingen piller, flere plusser.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...