AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Jeg har relativt mange plusser på brukeren min, altså ikke AB men den ekte Og jeg synes det er litt gøy å se hvilke innleg som har fått plusser, men noen ganger lurer jeg på hvor i alle dager de er! Siden i dag tidlig har jeg fått over 70 plusser og greit nok jeg ser noen av dem, men hvor er de andre la oss si 40 plussene blitt av? Anonymous poster hash: 52955...c11 1
Gjest ghej75 Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Enig, det burde vært en sortering på de med siste upvote under "reputation"
Gjest Badebuksa Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Wow, så kul du er a.. Skryte skryte.. Bare fordi du får flere plusser enn meg betyr ikke det at du er kulest på kåge vettu.. (Jorda, tommel opp) 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Wow, så kul du er a.. Skryte skryte.. Bare fordi du får flere plusser enn meg betyr ikke det at du er kulest på kåge vettu.. (Jorda, tommel opp) Og derfor var jeg også AB, regner med det hadde blitt ramaskrik om jeg postet med brukernavn her. Selv om jeg selvsagt er en av de kuleste på KG Anonymous poster hash: 52955...c11 1
Gjest Draug Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 (endret) Jeg lurer også på hvor plussene mine blir av. Jeg er jo hysterisk morsom, tøff og dritkul på samme tid. Edit: (takk for plusser!!!!) Endret 1. desember 2013 av Draug 3
Silfen Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 Jeg har nå 392 sider med plusser som jeg kan se. Så det er bare å gå gjennom dine også. Dersom du også noterer hvilke innlegg som har hvor mange plusser, så kan du gå tilbake og finne ut hvilke gamle innlegg det har blitt plusset på. Lykke til med ny hobby!
Gjest Badebuksa Skrevet 1. desember 2013 #7 Skrevet 1. desember 2013 Jeg har nå 392 sider med plusser som jeg kan se. Så det er bare å gå gjennom dine også. Dersom du også noterer hvilke innlegg som har hvor mange plusser, så kan du gå tilbake og finne ut hvilke gamle innlegg det har blitt plusset på. Lykke til med ny hobby! Det skrev du bare for å få pluss!
Gjest Badebuksa Skrevet 1. desember 2013 #8 Skrevet 1. desember 2013 Og derfor var jeg også AB, regner med det hadde blitt ramaskrik om jeg postet med brukernavn her. Selv om jeg selvsagt er en av de kuleste på KG Anonymous poster hash: 52955...c11 Skulle plusset deg for denne, men du får ha en pluss tilgode da
Silfen Skrevet 1. desember 2013 #9 Skrevet 1. desember 2013 Det skrev du bare for å få pluss! Jeg har altfor mange allerede.
Pearl2.0 Skrevet 1. desember 2013 #10 Skrevet 1. desember 2013 Dersom du skriver et innlegg som får mange plusser, men modereres bort, så beholder du likevel plussene
Gjest Morgun Skrevet 1. desember 2013 #11 Skrevet 1. desember 2013 Det er plussenissen som tar den, også kalt p-nissen. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #12 Skrevet 1. desember 2013 Dersom du skriver et innlegg som får mange plusser, men modereres bort, så beholder du likevel plussene Ja, det er jeg klar over, men jeg tviler på at jeg har mistet så mange innlegg, jeg oppfører meg stort sett pent og får ikke innlegg moderert bort så ofte. Det er bare så rart når det tydeligvis ikke er på de nyeste innleggene mine, og så mange på en dag. Nå er det over 100, og jeg har ikke vært aktiv med brukeren min på flere timer, så hvor pokker kommer de plussene fra? Anonymous poster hash: 52955...c11
Gjest Citronella Skrevet 1. desember 2013 #13 Skrevet 1. desember 2013 Det er plussenissen som tar den, også kalt p-nissen. Fnis.
Gjest BabyBlue Skrevet 1. desember 2013 #14 Skrevet 1. desember 2013 Vent, man kan bla gjennom innlegg som har plusser? Teach me! Jeg vil se om jeg har sagt noe smart i det siste...
Gjest Badebuksa Skrevet 2. desember 2013 #16 Skrevet 2. desember 2013 Det er plussenissen som tar den, også kalt p-nissen.kan jeg ta p-piller om jeg vil ha flere plusser?
Silfen Skrevet 2. desember 2013 #17 Skrevet 2. desember 2013 kan jeg ta p-piller om jeg vil ha flere plusser? Omvendt; ingen piller, flere plusser. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå