Gå til innhold

Kvinneproblematikk: Hvorfor snakker de om menn med meg? Forstår de ikke at det er vondt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to venninner som tydeligvis har fått for seg at jeg er en god klagemur når det gjelder alle deres problemer med mannfolk. Gang på gang må jeg høre om disse sleskete, "kjekke" (veldig viktig!) drittsekkene av noen menn som slutter å ringe dem, og så skal jeg liksom "vite" hvorfor de gjør det. Jeg vet da for helvete ikke hvorfor noen holder på sånn. Det er vel bare fordi de har mange muligheter da, hva vet vel jeg? Jeg har da aldri vært i "de kjekke mennene" sin posisjon? Jeg hadde blitt utrolig glad dersom en av dem hadde vist meg noen som helst romantisk interesse, og det vet de godt, Det var sånn vi en gang i tiden ble kjent, ved at jeg likte dem, og de ikke var interesserte. De vet også godt at jeg har store problemer på kvinnefronten, og at dette plager meg veldig mye. Og det er ikke det at jeg ikke skjønner hvorfor de velger som de gjør heller. Jeg skjønner det veldig godt. Jeg skjønner godt at kjekke menn, vinnere, er attraktive og at ingen er interessert i noen som er så sulteforet på oppmerksomhet at de tar hvem som helst som viser interesse. Jeg klandrer dem ikke for det. Men de trenger ikke å trykke det opp i trynet mitt ved hver minste mulighet heller. De burde skjønne at hver gang de snakker oppgitt, nedsettende og hatefullt om menn som åpenbart allikevel er 1000 ganger bedre enn det jeg er, så gjør det faktisk vondt. Måtte bare få det ut...

Anonymous poster hash: 3c95a...654
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si: Hvorfor skal jeg sitte å høre på at du driter deg ut med de her drittsekkene gang på gang på gang?

• Liker 7
Skrevet

Ta tipset til gjest. Stå opp for deg selv, og ikke aksepter alt bare fordi de er pene. (og kanskje den nyvunnende selvtilliten din også fører til en kjæreste?)

• Liker 4
Skrevet

Så kutt dem ut! Du trenger jo ikke å høre på?

De er ikke interessert i deg, det er ikke noe genuint vennskap. Det er ingen grunn til at du skulle la deg fungere som en klagemur.

Anonymous poster hash: 81195...b0d
  • Liker 6
Skrevet (endret)

De burde skjønne at hver gang de snakker oppgitt, nedsettende og hatefullt om menn som åpenbart allikevel er 1000 ganger bedre enn det jeg er, så gjør det faktisk vondt. Måtte bare få det ut...

Det at de gjentatte ganger blir sittende å snakke dritt om disse mennene viser jo bare at mennene ikke er 1000 ganger bedre enn deg, heller tvert i mot. Just saying.

Endret av Cho Kon It
  • Liker 1
Skrevet

Ouch, friendzoned...

Anonymous poster hash: d4b16...50c
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor i alle dager er du venn med de?

Anonymous poster hash: 5b3dc...f69
Skrevet

Dette er klassisk feil mange menn gjør- De innbiller seg at venninnene deres har noe til overs for dem. briffaults law: "The female, not the male, determines all the conditions of the animal family. Where the female can derive no benefit from association with the male, no such association takes place." Du må bare innse det at den fordelen du gir dem er en klagemur. De liker å dominere menn på denne måten og det gir det en følelse av å ta tilbake litt av makten de mangeler i forhold til menn med alternativer. Du må rett og slett sene forventingene dine til kvinner utover det rent seksuelle. Jeg har heller ikke dype relasjoner til venninnene mine og bruker dem mer til å more meg selv med med overfladisk prat og småflørting. Siden disse åpenbart ser på deg som aseksuell så har du jo ingen nytte av å være med dem i hele tatt, annet enn å fortsette som klagemur. Så når du lurer på hvorfor de åpenbart er respektløs mot deg, så er svaret like åpenbart. De bryr seg ikke om deg. Anonymous poster hash: 46069...660

• Liker 1
Gjest Linneah2013
Skrevet

Har to venninner som tydeligvis har fått for seg at jeg er en god klagemur når det gjelder alle deres problemer med mannfolk. Gang på gang må jeg høre om disse sleskete, "kjekke" (veldig viktig!) drittsekkene av noen menn som slutter å ringe dem, og så skal jeg liksom "vite" hvorfor de gjør det. Jeg vet da for helvete ikke hvorfor noen holder på sånn. Det er vel bare fordi de har mange muligheter da, hva vet vel jeg? Jeg har da aldri vært i "de kjekke mennene" sin posisjon? Jeg hadde blitt utrolig glad dersom en av dem hadde vist meg noen som helst romantisk interesse, og det vet de godt, Det var sånn vi en gang i tiden ble kjent, ved at jeg likte dem, og de ikke var interesserte. De vet også godt at jeg har store problemer på kvinnefronten, og at dette plager meg veldig mye. Og det er ikke det at jeg ikke skjønner hvorfor de velger som de gjør heller. Jeg skjønner det veldig godt. Jeg skjønner godt at kjekke menn, vinnere, er attraktive og at ingen er interessert i noen som er så sulteforet på oppmerksomhet at de tar hvem som helst som viser interesse. Jeg klandrer dem ikke for det. Men de trenger ikke å trykke det opp i trynet mitt ved hver minste mulighet heller. De burde skjønne at hver gang de snakker oppgitt, nedsettende og hatefullt om menn som åpenbart allikevel er 1000 ganger bedre enn det jeg er, så gjør det faktisk vondt. Måtte bare få det ut...

Du har satt deg selv i vennesonen, tenker jeg, de ser deg som en venn, og ikke som en potensiell kjæreste. Du får prøve å snu dette, vanskelig når du først har havna i den sonen, men prøv, flørt litt, vis at du er trygg på deg selv, inviter dem med ut å ta en øl, tilby deg å hjelpe (når de trenger det) med "manneting" finn på noe som kan få dem til å se deg i et anna lys. Lykke til, dette klarer du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...