JadaDu Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Hei dere, Har et julebord jeg skal delta på og trenger litt tips i forhold til noen hæler. Modellen er en klassisk svart pumps, men er kjent for å ha en noe lav bakre del som gjør at det virker noe ustabilt og lett for foten å skli ut. Dette har ikke vært noe problem tidligere ettersom jeg har brukt de strømpeløs. Det virker ikke helt passende å troppe opp uten strømper i begynnelsen av desember måned, derfor lurer jeg på om dere har noen greie tips til hvordan jeg skal holde foten inni skoen:P Kombinasjonen av at foten sklir litt samt den lavere bakdelen virker litt skummel.. Tror ikke det går med noe såle i heller..:O
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Skåler fremme i pumpsene sånn at foten presses bak i hælen? Evt handballklister i hælen?Anonymous poster hash: 4e8c1...dad
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 *såler, ikke skåler Anonymous poster hash: 4e8c1...dad
JadaDu Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2013 Skåler fremme i pumpsene sånn at foten presses bak i hælen? Evt handballklister i hælen?Anonymous poster hash: 4e8c1...dad Åh det med håndballklister var ingen dum idee:O TAKK! Forresten, dette får jeg vel i tak på i var vanlig sportsbutikker? Lenge siden jeg har spilt håndball nå
Gjest Lille-pus Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Jeg forstår ikke helt hvordan skoen ser ut... Kan du lenke?
JadaDu Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2013 (endret) Forresten lar det seg enkelt fjerne? Håndballklisteret altså? Endret 1. desember 2013 av JadaDu
JadaDu Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2013 Jeg forstår ikke helt hvordan skoen ser ut... Kan du lenke? https://www.google.no/search?q=bianca+140+mm&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=KHKbUoumAo2IyQPc-4G4BA&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=865&bih=408#q=louboutin+bianca+140mm&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=kkaLEeCVecmBCM%3A%3Bvk0sCnQvQQWmbM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.openclpascherifesto.com%252Fimages%252FLouboutin%252520Paris%252FParis_Louboutin%252520platform%252520005.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.openclpascherifesto.com%252Fchristian-louboutin-bibi-140mm-amethyste-outlet-504.html%3B500%3B500 Det er disse, aldri falt meg inn at de skulle være problematiske før jeg kjøpte de ettersom de ser ut som helt vanlige pumps men bakre del er altså uvant lav, virker som flere har samme problem ifl. purseforum. For min del har det som sagt ikke vært noe problem inntil jeg prøvde skoen med strømper på.
Gjest avocadoen Skrevet 1. desember 2013 #8 Skrevet 1. desember 2013 https://www.google.no/search?q=bianca+140+mm&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=KHKbUoumAo2IyQPc-4G4BA&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=865&bih=408#q=louboutin+bianca+140mm&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=kkaLEeCVecmBCM%3A%3Bvk0sCnQvQQWmbM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.openclpascherifesto.com%252Fimages%252FLouboutin%252520Paris%252FParis_Louboutin%252520platform%252520005.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.openclpascherifesto.com%252Fchristian-louboutin-bibi-140mm-amethyste-outlet-504.html%3B500%3B500 Det er disse, aldri falt meg inn at de skulle være problematiske før jeg kjøpte de ettersom de ser ut som helt vanlige pumps men bakre del er altså uvant lav, virker som flere har samme problem ifl. purseforum. For min del har det som sagt ikke vært noe problem inntil jeg prøvde skoen med strømper på. jeg kan tenke meg at det er bare å vaske vekk dette håndballklisteret? Siden folk helt sikkert får sånn klister på klær osv, så må det være lett å få det av
Gjest Lille-pus Skrevet 1. desember 2013 #9 Skrevet 1. desember 2013 Forstår. Hælkappen er egentlig litt for lav for din egen hæls utforming. Mener jeg har vært borti noen innlegg til å klistre fast på innersiden av hælbuen (inne i skoen), slik at de sitter fastere om foten i bakkant. Men å finne slike på nettet nå, det klarte jeg ikke gitt.
skruf Skrevet 1. desember 2013 #10 Skrevet 1. desember 2013 På skobutikker så får du kjøpt en slags gelelignende ting til å klistre bak i hælene som gjør at de ikke glipper når du går. Du får også kjøpt hælkappe (tror det heter det) som du klistrer på hælen som gjør at den sitter godt på.
Miss Lucky Skrevet 1. desember 2013 #11 Skrevet 1. desember 2013 Har samme sko og samme problem. Har prøvd på flere pumps fra samme merke, og alle sitter like dårlig. Helkappe, ekstra såler osv hjelper lite, gjør bare skoen mindre, trangere og ubehagelig. Så konklusjonen min er at CL pumps rett og slett har feil fasong for foten min.
JadaDu Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #12 Skrevet 1. desember 2013 Har samme sko og samme problem. Har prøvd på flere pumps fra samme merke, og alle sitter like dårlig. Helkappe, ekstra såler osv hjelper lite, gjør bare skoen mindre, trangere og ubehagelig. Så konklusjonen min er at CL pumps rett og slett har feil fasong for foten min. Godt det ikke bare er meg, syntes det var litt sure penger dersom jeg ikke får brukt dem ellers. Kom til å tenke at det kanskje kunne vært et alternativ å prøve dobbeltsidig tape av noe slag?
JadaDu Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #13 Skrevet 1. desember 2013 På skobutikker så får du kjøpt en slags gelelignende ting til å klistre bak i hælene som gjør at de ikke glipper når du går. Du får også kjøpt hælkappe (tror det heter det) som du klistrer på hælen som gjør at den sitter godt på. Takk for tips. Skal undersøke
JadaDu Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #14 Skrevet 1. desember 2013 Forstår. Hælkappen er egentlig litt for lav for din egen hæls utforming. Mener jeg har vært borti noen innlegg til å klistre fast på innersiden av hælbuen (inne i skoen), slik at de sitter fastere om foten i bakkant. Men å finne slike på nettet nå, det klarte jeg ikke gitt. Skal prøve å undersøke litt, takk for gode tips:)
JadaDu Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #15 Skrevet 1. desember 2013 jeg kan tenke meg at det er bare å vaske vekk dette håndballklisteret? Siden folk helt sikkert får sånn klister på klær osv, så må det være lett å få det av Det skulle man tro, skal svinge innom sportshandelen å spørre
Miss Lucky Skrevet 1. desember 2013 #16 Skrevet 1. desember 2013 Godt det ikke bare er meg, syntes det var litt sure penger dersom jeg ikke får brukt dem ellers. Kom til å tenke at det kanskje kunne vært et alternativ å prøve dobbeltsidig tape av noe slag? Dobbelsidig tape er vel det eneste jeg ikke har prøvd har i grunnen innfunnet meg med at skoene kun kan brukes på sommerstid uten strømper i. Er forøvrig ikke så imponert av kvaliteten på skoene heller, så synst egentlig ikke de et verdt pengene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå