Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Cuddly
Skrevet

Fikk Long Pretty Lashes mascara fra SN idag - har bare hatt den på siden i 4-tida, men "so far so good"!

Blir spennende å se om den er lett å fjerne - det er ganske viktig for meg...

Tenkte jeg skulle prøve å bruke mest mulig fra Cl. siden de ikke tester på dyr + at de er relativt rimelige (superbillig på SN).

Så det jeg lurer på er om noen av dere har noen erfaringer med Clinique som dere vil dele med meg. Tenker da først og fremst på make-up.

Videoannonse
Annonse
Gjest Butterflygirl
Skrevet

Jeg har brukt long pretty lashes. Børsten var okay, med tanke på at jeg hadde små vipper. Synes maskaraen var veldig god. har bare hatt gode erfaringer med clinique maskara. har prøvd nesten alle. :P Så har jeg en øyeskygge fra clinique. husker ikke hva den heter, men det er to farger og de heter sweethearts :) den ene er lyse rosa, nesten hvit, den andre er lyselilla. veldig deilig øyeskygge. veldig lett å påføre. også har jeg en blush fra clinique. den er ganske lys da. men jeg elsker clinique make up. føles nesten ikke på huden og passer perfekt til sensitiv hud.

Gjest Cuddly
Skrevet

Kom på at jeg har 3 glosser fra Clinique, og de er favorittene mine!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg elsker clinique :) Spesielt liker jeg renseserien, og foundationen! Og fuktighetskremen.. Og den poreminskende kremen. Og pudderet..

Liker alt jeg har fra clinique faktisk :) Har ikke prøvd så mye av sminken deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...