Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som vil være med på godteri/ kaker/ chips stopp ?

I dag er det 1 desember, og vi kan ha godtestopp frem til lillejulaften/julaften?

Jeg skal straks spise is og kake, og etter det er det full stopp frem mot jul! Heng dere på da vel! Så holder vi motivasjonen oppe!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med! Men hvis det oppstår situasjoner der jeg f. Eks får dessert og føler det er uhøflig å takke nei, så er det innafor.

Anonymous poster hash: 9e345...98c

Skrevet

Jeg er med! Men hvis det oppstår situasjoner der jeg f. Eks får dessert og føler det er uhøflig å takke nei, så er det innafor. Anonymous poster hash: 9e345...98c

Den er grei.. Da kan man ta litt kun for å være høflig :)

Jeg skal på julebord neste helg, så litt vin går greit.. Dagen derpå blir vanskelig igjen, fordi jeg elsker smågodt dagen derpå!! Men dette skal jeg greie!

Gjest Runforit
Skrevet

Så lenge kjærlighet på pinne og mørk sjokoalde er inkludert så skal det gå greit :P

Skrevet

Så lenge kjærlighet på pinne og mørk sjokoalde er inkludert så skal det gå greit :P

Skrevet

Beklager dobbelpost :-) For min del er det bare å spise mørk sjokolade og kjærlighet på pinne. Men er ikke nettopp dette godteri for deg? Vist det er det og du ikke vil kitte det ut, så trenger du jo ikke godteri stopp heller :-)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er med!

Faen, jeg angrer allerede...

Haha! Nå har du sagt at du er med :-) hvorfor angrer du allerede ? Er du avhengig av snop så er det lurt å kutte en stund :-)

Gjest Brienne of Tarth
Skrevet

Dette hadde jeg allerede bestemt meg for før jeg så denne tråden, så jeg er med! :)

Skrevet

Dette hadde jeg allerede bestemt meg for før jeg så denne tråden, så jeg er med! :)

Så bra! Men alt er lettere når vi er flere og kan motivere hverandre når vi virkelig har lyst på !:-) er det lenge siden du bestemte deg for godtestopp ??

Heia snopfri desember!!:-)

Skrevet

Jeg er med!! Ingen godteri før julaften <3

Anonymous poster hash: e6bcf...7f8

Gjest Brienne of Tarth
Skrevet

Så bra! Men alt er lettere når vi er flere og kan motivere hverandre når vi virkelig har lyst på !:-) er det lenge siden du bestemte deg for godtestopp ??

Heia snopfri desember!!:-)

Jeg bestemte meg vel i løpet av forrige uke. Skal bli spennende å se om jeg greier å gjennomføre det! :)

Har sagt det til mannen min nå, så da er det vanskeligere å sprekke.

Skrevet

Jeg er med! Jeg er elendig på å holde meg så sprekker nok neste lørdag hehe

Skrevet

Jeg er med! :hoppe:

Så bra! Dette greier vi sammen! :-)

Skrevet

Jeg er med"!

Så bra! Velkommen! :-)

Skrevet

Jeg og sa det til samboeren min.. spørs om han ikke har glemt det allerede til neste helg.. hehe

Jeg bestemte meg vel i løpet av forrige uke. Skal bli spennende å se om jeg greier å gjennomføre det! :)

Har sagt det til mannen min nå, så da er det vanskeligere å sprekke.

Skrevet

Jeg er med! Jeg er elendig på å holde meg så sprekker nok neste lørdag hehe

Hehe.. jeg er elendig på å holde meg jeg ig.. prøvd på dette i 4 uker nå, men sprekker hver eneste helg!:-( derfor jeg lagde tråden for sikkert lettere når vi er flere!! Og for en motivasjon det er å gå inn i julen men en litt løsere kjole :-p... (iallefall en stor bonus) også kan vi spise litt ekstra godis i julen :-p

Skrevet

Ville bare legge ut en oppskrift på sunne vafler, vet sånne erstatninger trengs når man har godteriavtale !
Disse er gode og jeg blir mett av dem, i tillegg at de demper søtsuget mitt selv om de ikke inneholder noe sukker :klo:

4 dl havredrikke (10 kroner for en liter på Rema, merket jeg bruker heter "Oatly" og er økologisk) Funker sikkert med melk også :)
1 dl lettkokte havregryn

1,5 dl rug

1,5 dl hvetemel

2 egg

1 ss rapsolje eller kokosolje

1 ts bakepulver

Evt. vaniljesukker

Fant oppskriften på baksiden av havredrikka :nigo:
Tok dem med på jentekveld, og de merket ikke en gang at det ikke var helt ordinære vafler. :5:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...