AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 I det siste har jeg fått opp øynene for en gutt jeg gikk sammen med på vgs. Jeg var veldig sjenert før, så vi snakket aldri sammen. Jeg synes han var veldig søt da. Årene har gått, og nå er jeg 28 år gammel. Har så vidt jeg kan huske ikke sett han siden vgs, men vi er venner på Facebook. Jeg vet ikke om han har kjæreste. ingenting på Facebook tilsier det, men kan godt hende han er i et forhold likevel. Det jeg nå lurer på er hvordan jeg kan komme i kontant med han. Jeg tør ikke sende han melding på face, tør heller ikke like et bilde. Hva gjør man? Han er så pen, snill og god Anonymous poster hash: cea41...300
frøkna Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Litt vanskelig om du ikke tør ta kontakt da.. Litt håpløst å sitte å håpe du klarer å overføre tanker Neida, men kvinn deg opp og skriv noe som "Hei! Lenge siden, hvor i verden er du?" så har du satt det i gang Er han opptatt kommer det nok opp, og da er det bare å smyge seg ut av samtalen igjen. Helt vanlig å ta opp en samtale med gamle venner og bekjente på facebook! 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Litt vanskelig om du ikke tør ta kontakt da.. Litt håpløst å sitte å håpe du klarer å overføre tanker Neida, men kvinn deg opp og skriv noe som "Hei! Lenge siden, hvor i verden er du?" så har du satt det i gang Er han opptatt kommer det nok opp, og da er det bare å smyge seg ut av samtalen igjen. Helt vanlig å ta opp en samtale med gamle venner og bekjente på facebook! Men vi har aldri snakket sammen før hvis vi stod i en gjeng sa jeg ikke et pip. Må jo virke rart hvis jeg plutselig tar kontakt. Anonymous poster hash: cea41...300
frøkna Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Men vi har aldri snakket sammen før hvis vi stod i en gjeng sa jeg ikke et pip. Må jo virke rart hvis jeg plutselig tar kontakt.Anonymous poster hash: cea41...300 Men hvis du ikke tar kontakt får du jo aldri vite hva som ville skjedd om du hadde sagt noe..
sophiaM Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Du gir oss dette spørsmålet fordi du innerst inne håper at vi kan motivere deg til å ta kontakt med han. Det er ingen av oss som kan sende meldingen for deg. Just do it, du har ingenting å tape på det i det hele tatt... 1
Sapree Skrevet 2. desember 2013 #6 Skrevet 2. desember 2013 (endret) Send meldingen! Endret 2. desember 2013 av Sapree 1
Mannemann85 Skrevet 2. desember 2013 #7 Skrevet 2. desember 2013 Det verste som kan hende er at du ikke får svar. Tenk på det at du faktisk kan få ja, eller at du blir gammel grå og bitter og angret på at du aldri prøvde;) Spør om dere skal ta en kaffe, er utrolig ofte man får ja til det.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #8 Skrevet 3. desember 2013 Men altså, hva skriver man? Det er 10 år siden vi gikk ut av vgs, og vi hadde ikke kontakt der, ei heller i ettertid. At jeg hadde en liten crush på han for 19 år siden vites ikke. Han vet heller ikke at jeg tittet på han på face i det siste I hans øyne får han plutselig en melding av meg helt ut av det blå, og skjønner ikke hva jeg vil med det. Anonymous poster hash: cea41...300
lalaB Skrevet 3. desember 2013 #9 Skrevet 3. desember 2013 Om det er ti år siden, så skal dere vel ha reunion? Da kan du ta kontakt Ellers, har dere felles venner som dere har kontakt med? isåfall kan du kanskje få en venn/venninne som har kontakt med han, til å be dere begge på samme fest?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #10 Skrevet 3. desember 2013 Om det er ti år siden, så skal dere vel ha reunion? Da kan du ta kontakt Ellers, har dere felles venner som dere har kontakt med? isåfall kan du kanskje få en venn/venninne som har kontakt med han, til å be dere begge på samme fest? Vi har ca 40 felles venner på face:) Men egentlig bare en av disse som jeg har greit kontakt med. Kan jo høre med henne:D Anonymous poster hash: cea41...300
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå