Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå noen mnd sider min ex gikk fra meg

Gjorde dett da hun manglet den rette følelsen for meg

Vi snakker lite sammen , men jeg savner henne mye enda

Jeg har tenkt en det på å forsøke å få henne tilbake på ett vis , men vet ikke helt hvordan

Hun har fortalt meg at hun trives i mitt selskap , og at vi har hatt det mye kjekt sammen ,men at hun ikke her de rette følelser for meg som kjæreste

Om jeg skal kunne få til at vi skal kunne finne sammen igjen , hvordan bør jeg da gå fram

Bør jeg fortelle at jeg fremdeles har sterke følelser , eller gjerne bare be henne ut på en middag eller noe

Ta det rolig og se om jeg får noen respons

Aldri har vi kranglet bortsett fra når det har vært alkohol i bildet og akkurat ved bruddet , så slik sett har vi hatt god kjemi

Anonymous poster hash: 40e9a...1a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La henne være :(

Anonymous poster hash: 44ed5...f5a

Skrevet

Er vel ikke akkurat det jeg vil

Ønsker å gi det ett forsøk og lurer på hvordan jeg bør gå fram

Skrevet

Er vel ikke akkurat det jeg vil

Ønsker å gi det ett forsøk og lurer på hvordan jeg bør gå fram

Skrevet

Da går du og snakker med henne, og hvis hun fortsatt sier nei, så går du, og glemmer det.

Anonymous poster hash: 8cf32...836
Skrevet

Ikke prøv å "lure" henne til å få følelser for deg igjen, men vær åpen og ærlig med henne. Spør om dere kan prøve en gang til, og se hva som skjer. Ellers er det vel en grunn til at dere slo opp til å begynne med? Kan være greit å bare gå videre og finne seg noen andre.

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Ønsker å gi det ett forsøk

Det var hun som gjorde det slutt. Årsaken til dette var at hun ikke har rette følelser for deg. Dette er to punkter som tilsier at det ikke er du som har muligheten til å gi det et forsøk, det er henne. Dersom hun ikke har insinuert på noen måte at hun kan tenke seg å gi forholdet et nytt forsøk, bør du la henne få være i fred.

• Liker 1
Skrevet

Du kan for all del gjøre et forsøk, og si til henne hva du føler. Men hvis hun ikke har følelser så har hun ikke det. Det blir bare vondere for deg å igjennom det samme en gang til vil jeg tro.

Skrevet

Dummeste du kan gjøre. Hvis du i det hele tatt vil ha nubbesjans på å få henne tilbake igjen, må du gjøre deg utilgjengelig og håpe på at hun kommer til å savne deg. Hun gikk fra deg, altså nytter det ikke å pushe. Men i og med at dere også snakker lite sammen, tror jeg det her er en tapt sak. Hun hadde holdt kontakten med deg dersom det var noe igjen.

Anonymous poster hash: df15e...151

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...