AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Jeg og typen har tenkt og ta en pause i forholdet. For og tenke litt, og være for oss selv og finne ut av ting. Han syns jeg har han rundt lillefingen,men det stemmer aldeles ikke, og jeg har dårlige magefølelser, han ser støt og stadig på andre jenter på facebook, eller grupper som er bilder av pupper og rumper i.. han forteller meg aldri hva han føler eller noen ting, så jeg vet aldri hva han føler. Og no i det siste har det vært mye krangling, og jeg er drit lei..vi har vært med hverandre hver eneste dag, fra dag 1. .tror dere en pause er bra eller ødelegger det forholdet mer? Anonymous poster hash: cf567...749
Gjest Linneah2013 Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Hva legger dere i pause da, er dere enige om det? Skal dere bare ha ei tid fra hverandre for å tenke og kjenne etter hva dere føler, så er vel pause rett valg. Men hvis dere skal ha ei tid for dere selv, der dere kan treffe andre, dvs leve som singel, så er det beste å gjøre slutt. Men det er bare min mening.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Hva legger dere i pause da, er dere enige om det? Skal dere bare ha ei tid fra hverandre for å tenke og kjenne etter hva dere føler, så er vel pause rett valg. Men hvis dere skal ha ei tid for dere selv, der dere kan treffe andre, dvs leve som singel, så er det beste å gjøre slutt. Men det er bare min mening. Vi tenkte og ha en pause der vi finner ut av hva vi egentlig vil, og kjenne etter hva vi føler.. Anonymous poster hash: cf567...749
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Vel, er dere glade i hverandre trenger dere ikke en pause. 4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Det at man trenger pause er et tydelig tegn på at man ikke passer sammen. Er det ikke like greit å bare gå videre? Anonymous poster hash: 3880c...c5a
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 Vel, er dere glade i hverandre trenger dere ikke en pause. Vi elsker hverandre. Men er mye krangling, og vi har vært med hverandre fra dag 1.Hver eneste dag. Og jeg er lei all kranglingen... Anonymous poster hash: cf567...749
Gjest Linneah2013 Skrevet 1. desember 2013 #7 Skrevet 1. desember 2013 Du vet, det er ikke sunt å være sammen 24/7. Det beste for et hvert forhold er å ha egne ting utenom, det være seg trening, jente/guttekvelder etc. Hvorfor ikke prøve det først, at dere fortsetter som kjærester, men får litt avstand ved å gjøre ting for dere selv? Har dere snakket ordentlig om forholdet deres?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #8 Skrevet 1. desember 2013 Du vet, det er ikke sunt å være sammen 24/7. Det beste for et hvert forhold er å ha egne ting utenom, det være seg trening, jente/guttekvelder etc. Hvorfor ikke prøve det først, at dere fortsetter som kjærester, men får litt avstand ved å gjøre ting for dere selv? Har dere snakket ordentlig om forholdet deres? han har ikke så mange venner. Han går på byn av og til med vennene sine, for det er kun det vennene hans gjør..byn,knulle kjerringer, hjem... Anonymous poster hash: cf567...749
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #9 Skrevet 1. desember 2013 pauser er kun å utsette det uunngåelige, at det blir slutt. Anonymous poster hash: 66f17...d5e
Gjest Morgun Skrevet 1. desember 2013 #10 Skrevet 1. desember 2013 han har ikke så mange venner. Han går på byn av og til med vennene sine, for det er kun det vennene hans gjør..byn,knulle kjerringer, hjem... Anonymous poster hash: cf567...749 Hvis dere har pause kan vel kan også gjøre dette?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #11 Skrevet 1. desember 2013 Hvis dere har pause kan vel kan også gjøre dette? han er jo ikke utro. men forstår meg ikke på han, ene gangen vil han på byn, andre gangen sier han at det er kjedelig og gå på byn med de for de kun er ute etter ett ligg... Anonymous poster hash: cf567...749
Gjest Gresshoppesang Skrevet 1. desember 2013 #12 Skrevet 1. desember 2013 Vi tenkte og ha en pause der vi finner ut av hva vi egentlig vil, og kjenne etter hva vi føler.. Anonymous poster hash: cf567...749 Dette innebærer ofte at han skal få rote rundt med andre jenter og bli fullstendig krakilsk dersom du ser på en annen gutt.
Gjest Morgun Skrevet 1. desember 2013 #13 Skrevet 1. desember 2013 han er jo ikke utro. men forstår meg ikke på han, ene gangen vil han på byn, andre gangen sier han at det er kjedelig og gå på byn med de for de kun er ute etter ett ligg... Anonymous poster hash: cf567...749 Men hva skal pausen gå ut på? Er dere sammen selv om dere har pause?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #14 Skrevet 1. desember 2013 Men hva skal pausen gå ut på? Er dere sammen selv om dere har pause? Ja. Jeg tenkte mer at vi ikke var med hverandre på noen dager, for og finne ut av ting, få en pause fra all kranglingen, finne ut hva man vill videre osv. For det er ikke så lett når vi er oppi hverandre 24/7..... Anonymous poster hash: cf567...749
Gjest Blondie65 Skrevet 1. desember 2013 #15 Skrevet 1. desember 2013 Slik du omtaler vennene hans og forholdet så virker det ikke som dette er liv laga. Selv om jeg er enig i å være sammen 24/7 ikke nødvendigvis er det sunneste så er jo dette noe man jobber med mens man er i forholdet og ikke når man har pause. Det er åpenbart for meg at dere ikke engang er enige i hva pause er - for deg er det tenkepause,, mens for han er det pule-andre-pause. Dersom dere ikke - en gang - klarer å bli enige om ha en pause innebærer er ikke dette forholdet liv laga. På meg virker det som du prøver å forbedre/forandre en mann som ikke er enig i at endring trenges. Du bør jo forstå at han du er sammen med er slik han er og ikke en eller annen versjon som du skal forme.
Gjest Linneah2013 Skrevet 1. desember 2013 #16 Skrevet 1. desember 2013 Bor dere sammen? Kan en av dere bo med en venn eller familie ei tid, for å få litt avstand?
TheHairyToothfairy Skrevet 1. desember 2013 #17 Skrevet 1. desember 2013 personlig synes jeg termen "pause" er litt teit i et forhold. enten er man sammen eller så er man ikke sammen. jeg kunne aldri sett på min kvinne slik at jeg vil være litt fri selv, men skal ha noe forhåndsrett eller uttalelsesrett over henne og vårt liv som da teknisk sett ikke eksisterer i det daglige mer. og, alenetid er ikke det samme som pause. man kan fint ha fungerende forhold med alenetid, uten at det nødvendigvis er så mye krangling - om noen i det hele tatt. jeg tror fler burde forsøke akkurat det for å unngå nettopp kranglingen.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #18 Skrevet 1. desember 2013 Du vet, det er ikke sunt å være sammen 24/7. Det beste for et hvert forhold er å ha egne ting utenom, det være seg trening, jente/guttekvelder etc. Hvorfor ikke prøve det først, at dere fortsetter som kjærester, men får litt avstand ved å gjøre ting for dere selv? Har dere snakket ordentlig om forholdet deres? Kloke ord, og med stor sannsynlighet det som tok livet av mitt eget forhold. Anonymous poster hash: ac50d...0b8
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #19 Skrevet 1. desember 2013 Slik du omtaler vennene hans og forholdet så virker det ikke som dette er liv laga. Selv om jeg er enig i å være sammen 24/7 ikke nødvendigvis er det sunneste så er jo dette noe man jobber med mens man er i forholdet og ikke når man har pause. Det er åpenbart for meg at dere ikke engang er enige i hva pause er - for deg er det tenkepause,, mens for han er det pule-andre-pause. Dersom dere ikke - en gang - klarer å bli enige om ha en pause innebærer er ikke dette forholdet liv laga. På meg virker det som du prøver å forbedre/forandre en mann som ikke er enig i at endring trenges. Du bør jo forstå at han du er sammen med er slik han er og ikke en eller annen versjon som du skal forme. Jeg vil absolutt ikke forandre han. Men jeg orker ikke all den kranglingen, blir utrolig sliten av det. Og tviler på at han vil ha pause som i og knulle på andre. Det tror jeg faktisk ikke om han. Selvom han går på byn med vennene sine og de er ute etter et ligg, betyr det ikke at han er det. Anonymous poster hash: cf567...749
Gjest Morgun Skrevet 1. desember 2013 #20 Skrevet 1. desember 2013 Ja. Jeg tenkte mer at vi ikke var med hverandre på noen dager, for og finne ut av ting, få en pause fra all kranglingen, finne ut hva man vill videre osv. For det er ikke så lett når vi er oppi hverandre 24/7..... Anonymous poster hash: cf567...749 Det er vel ikke pause i forholdet selv om dere ikke ser hverandre på noen dager?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå