Alja Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 I natt ringte min eks. Klokken 05.30. Han var på julebord og ville bare prate litt. Spurte hva jeg gjorde, hvordan det gikk osv. Så sa han god natt og sov godt og bla bla... Jeg sa god natt og la på, og han ringte meg igjen et kvartet senere. Da orket jeg ikke svare. Jeg har ikke snakket med han annet en ang vår sønn som har fast bosted hos far. Og utenom den kontakten er det svært sjelden/aldri. Det er to år siden bruddet, og det har vært mye bitterhet og "hat" fra hans side. Han klandrer meg mye. Hvorfor i alle dager ringte han meg i natt? Jeg skjønner ingenting. Det lille vi prater sammen er ang vår sønn, og til og med da er det dårlig stemning. Jeg har lenge mistenkt litt at hans følelser for meg ikke er helt borte, siden bruddet kom så brått på og det var så mye kaos. Hvorfor fylleringe nå, to år etter bruddet? Er ikke fylleringing noe man driver med når bruddet er helt ferskt og man har mye følelser rundt alt?
TheHairyToothfairy Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 sannsynligvis lettere å spørre ham, alle andre kan bare synse og tro siden vi ikke kjenner ham. det er min erfaring at mange gjør mye rare ting med telefoner når de er på julebord med x antall enheter alkohol innabords. det er også min erfaring at omgivelsene legger for mye mening i det, alt for ofte. 1
Alja Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2013 Jeg kommer så klart til å spørre han, men om jeg får den fulle sannhet tviler jeg heller mer på. Det er bare utrolig merkelig, for vi har ALDRI fylleringt til hverandre ever etter bruddet. Og vi har heller aldri snakket sammen etter bruddet om annet en vår sønn. Hvorfor nå liksom... Hadde skjønt det om det var for et og et halvt år siden
TheHairyToothfairy Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 som du er med på å uttrykke selv her nå, du er i ferd med å filosofere over noe som har mange personlige aspekter. det blir fryktelig unøyaktig synsing siden det ikke er fremstilt noe annet enn en siste situasjon. for å analysere så mangler hele deres forhistorie og personlighetstrekk. det blir fryktelig vanskelig, rett og slett.
Alja Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2013 Jamen det er ingenting mer å fortelle i grunn. Jeg lurer bare på hva som kunne vært typiske grunner til at han ringte meg akkurat nå jeg. Også i dritfylla....
Nephthys Skrevet 1. desember 2013 #7 Skrevet 1. desember 2013 Som andre har nevnt er det jo umulig for andre enn ham selv å vite hvorfor han ringte. Jeg tar meg selv i å tenke på min eks når det nå nærmer seg jul og familietid. Kan jo være han har reflektert litt over sitt forhold til deg som er moren til barnet hans, og så får han mot til å ringe etter litt alkohol? Aner ikke jeg altså! Men det viktigste er vel hva du ønsker at han ringte for..? Om du ønsker at han ringte fordi han savner deg bør du jo snakke med ham om det, men om du ikke ønsker ham tilbake, trenger du jo ikke bruke tid på å tenke på hvorfor han gjorde det.. Tullete skrevet, men cluet er jo hva du tenker om det! 1
Alja Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #8 Skrevet 1. desember 2013 Jeg er absolutt ferdig med hele forholdet og ser ikke på han som annet en far til mitt barn. Men bruddet var litt stygt, og det var mye hat inn i bildet. Vi fikk aldri snakket om hvorfor det ble slutt eller noe rundt det, det bare var helt over på null tid. Jeg er redd han ikke har kommet seg videre. Jeg bryr meg jo om han, og vil ikke at han skal ha det vondt eller ha kjærlighetssorg eller noe. (om det er det det dreier seg om) ååårh, nå ble jeg helt surrete her
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #9 Skrevet 1. desember 2013 Jeg er absolutt ferdig med hele forholdet og ser ikke på han som annet en far til mitt barn. Men bruddet var litt stygt, og det var mye hat inn i bildet. Vi fikk aldri snakket om hvorfor det ble slutt eller noe rundt det, det bare var helt over på null tid. Jeg er redd han ikke har kommet seg videre. Jeg bryr meg jo om han, og vil ikke at han skal ha det vondt eller ha kjærlighetssorg eller noe. (om det er det det dreier seg om) ååårh, nå ble jeg helt surrete her Dette er et klart tilfelle av telefonterror. Mannen må anmeldes og dømmes til straff. Er han egnet som far for ditt barn? Anonymous poster hash: e4cd7...9ec
Alja Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #10 Skrevet 1. desember 2013 Dette er et klart tilfelle av telefonterror. Mannen må anmeldes og dømmes til straff. Er han egnet som far for ditt barn? Anonymous poster hash: e4cd7...9ec you got to be kiddin' me?
Gjest Linneah2013 Skrevet 1. desember 2013 #11 Skrevet 1. desember 2013 Jeg også har en ex som en gang iblant ringer, ikke helt edru..måten han snakker på, det han sier, forteller meg at han tenker mye på meg, men han har nå ei anna dame. Hvorfor han gjør det, aner jeg ikke.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 1. desember 2013 #12 Skrevet 1. desember 2013 Slutten av november får folk til å gjøre rare ting. En av disse tingene er å ta kontakt med ekser. Det er mørkt og kaldt, snart jul og man savner "noen". La det passere som novemberblues.
Alja Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #13 Skrevet 1. desember 2013 uff, jaja. håper bare ikke det blir kjempekleint og fjollete fremover. jeg likte det slik som det var.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #14 Skrevet 1. desember 2013 you got to be kiddin' me? Kvinner må aldri tolerere at ex-menn tyr til kriminalitet for å plage sin ex. Flere telefonoppringninger midt på natta er uten tvil telefonterror, og dette er er en kriminell handling. Novemberblues er ingen unnskyldning, selv om mannen sikkert syntes synd på seg selv. Anonymous poster hash: e4cd7...9ec
Alvina Skrevet 1. desember 2013 #15 Skrevet 1. desember 2013 Som andre har nevnt er det jo umulig for andre enn ham selv å vite hvorfor han ringte. Jeg tar meg selv i å tenke på min eks når det nå nærmer seg jul og familietid. Kan jo være han har reflektert litt over sitt forhold til deg som er moren til barnet hans, og så får han mot til å ringe etter litt alkohol? Aner ikke jeg altså! Men det viktigste er vel hva du ønsker at han ringte for..? Om du ønsker at han ringte fordi han savner deg bør du jo snakke med ham om det, men om du ikke ønsker ham tilbake, trenger du jo ikke bruke tid på å tenke på hvorfor han gjorde det.. Tullete skrevet, men cluet er jo hva du tenker om det! Tenkte også på det samme, hvorfor bruke energi på å lure hvis man ikke savner eksen litt... Jeg er absolutt ferdig med hele forholdet og ser ikke på han som annet en far til mitt barn. Men bruddet var litt stygt, og det var mye hat inn i bildet. Vi fikk aldri snakket om hvorfor det ble slutt eller noe rundt det, det bare var helt over på null tid. Jeg er redd han ikke har kommet seg videre. Jeg bryr meg jo om han, og vil ikke at han skal ha det vondt eller ha kjærlighetssorg eller noe. (om det er det det dreier seg om) ååårh, nå ble jeg helt surrete her Han ville vel bare prate i en vennlig tone. Hvis dere ikke har pratet sammen er det kanskje grunnen, men det betyr ikke at han vil ha deg tilbake som en kjæreste. I disse førjulstider, kan alle og enhver bli litt sentimentale.
Alja Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #16 Skrevet 1. desember 2013 Kvinner må aldri tolerere at ex-menn tyr til kriminalitet for å plage sin ex. Flere telefonoppringninger midt på natta er uten tvil telefonterror, og dette er er en kriminell handling. Novemberblues er ingen unnskyldning, selv om mannen sikkert syntes synd på seg selv. Anonymous poster hash: e4cd7...9ec Jeg håper du tuller i alle fall
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #17 Skrevet 1. desember 2013 uff, jaja. håper bare ikke det blir kjempekleint og fjollete fremover. jeg likte det slik som det var. Er du en ung mor? Bare mener å huske at du hadde en tråd om en annen kjæreste for litt siden som var i militæret.. Ikke meningen å være frekk nå, bare litt forvirra på om jeg husker riktig Anonymous poster hash: fb6fe...515
Gjest Violetta Skrevet 1. desember 2013 #18 Skrevet 1. desember 2013 Kanskje han har litt dårlig samvittighet. Så vidt jeg har forstått har det vært mye drama rundt dere, kanskje han egentlig ønsker at dere skal ha en bedre tone, men at han har vanskelig for å si fra når han er edru. Trenger ikke være slik at han fremdeles vil være sammen med deg.
Alja Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #19 Skrevet 1. desember 2013 Tenkte også på det samme, hvorfor bruke energi på å lure hvis man ikke savner eksen litt... Han ville vel bare prate i en vennlig tone. Hvis dere ikke har pratet sammen er det kanskje grunnen, men det betyr ikke at han vil ha deg tilbake som en kjæreste. I disse førjulstider, kan alle og enhver bli litt sentimentale. Jeg lar det bare passere. Om han har noe uoppgjort må han heller si det. Jeg har aldri vært god på hint, haha! Uff. Jeg bryr meg jo om han og håper han har det greit, men dette var ikke likt han i det hele tatt. Jeg får slutte å dvele.. Typisk kjerringer det der
Alja Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #20 Skrevet 1. desember 2013 Er du en ung mor? Bare mener å huske at du hadde en tråd om en annen kjæreste for litt siden som var i militæret.. Ikke meningen å være frekk nå, bare litt forvirra på om jeg husker riktig Anonymous poster hash: fb6fe...515 Jeg har en kjæreste i militæret ja, men det er ikke barnefaren. Ung mor er jeg, eller jeg ble ung mor. Men barnet bor hos faren sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå