AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Skal ha sønnen vår på snart tre å på julaften og dagen etter. Eksen sier at jeg må lage ordenlig jul. Ikke noe lettvint manneopplegg sier hu. Hva mener hu med det da. Hun sier jeg må vaske, rydde og ha tre og greier, får ikke drikke øl eller ta en akevitt. Hu sier hu kommer innom med morra si på julaften for å sjekke at jeg ikke er drita og sover. Kan hu det? hilsen mann_29 Anonymous poster hash: 167f3...6ed
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Skal ha sønnen vår på snart tre å på julaften og dagen etter. Eksen sier at jeg må lage ordenlig jul. Ikke noe lettvint manneopplegg sier hu. Hva mener hu med det da. Hun sier jeg må vaske, rydde og ha tre og greier, får ikke drikke øl eller ta en akevitt. Hu sier hu kommer innom med morra si på julaften for å sjekke at jeg ikke er drita og sover. Kan hu det? hilsen mann_29 Anonymous poster hash: 167f3...6ed Hvorfor føler hun for at hun må passe deg opp, lurer jeg på? 7
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Skal ha sønnen vår på snart tre å på julaften og dagen etter. Eksen sier at jeg må lage ordenlig jul. Ikke noe lettvint manneopplegg sier hu. Hva mener hu med det da. Hun sier jeg må vaske, rydde og ha tre og greier, får ikke drikke øl eller ta en akevitt. Hu sier hu kommer innom med morra si på julaften for å sjekke at jeg ikke er drita og sover. Kan hu det? hilsen mann_29 Anonymous poster hash: 167f3...6ed Jeg jåper hun gjør det . Anonymous poster hash: f6ae6...2ad
Gjest RompeRusk Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Urimelig at du er edru mens du har sønnen din? Ja, fy faen for en bitch 16
Alina X Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Hvis du ikke kan gi sønnen din en ordentlig jul uten fyll er det bedre om hun har gutten på julaften. Barn skal ha det fint den dagen,ikke se sin far være drita... 12
cocoon Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 Er ikke dette ganske rimelige krav da? Eller hvordan ville du feiret julen? 6
FrankDrebin Skrevet 1. desember 2013 #7 Skrevet 1. desember 2013 Urimelig at du er edru mens du har sønnen din? Ja, fy faen for en bitch Ja, det er utrolig hva vi menn må finne oss i fra dere!
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2013 #8 Skrevet 1. desember 2013 Ja, det er utrolig hva vi menn må finne oss i fra dere! Utrolig hva menn kan finne på selv når barna er i huset. 3
Zess Skrevet 1. desember 2013 #9 Skrevet 1. desember 2013 Enten kødder du, eller så er du en superslask.
Gjest TheRighteous Skrevet 1. desember 2013 #10 Skrevet 1. desember 2013 Dette er da ikke urimelige krav.. Dersom hun har en grunn til å tro at du ikke kommer til å gi sønnen deres en fin julaften uten alkohol i bildet, så er det veldig forståelig at hun vil komme innom å sjekke. 2
Gjest RompeRusk Skrevet 1. desember 2013 #11 Skrevet 1. desember 2013 Ja, det er utrolig hva vi menn må finne oss i fra dere! Ja, det neste er vel at hun krever at han har rene, hele og tørre klær på, får ok sunn mat og drikke! 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #12 Skrevet 1. desember 2013 Har driti meg ut før men øl, indrømmer det da. hadde tenk å ta max seks øl denne kvelden Hadde ikke tenkt og ha tre siden eg ikke har noe å henge på det men skulle ordne med no mat og få litt kaker av mamma pressang skal han få mann_29 Anonymous poster hash: 167f3...6ed
Stormborn Skrevet 1. desember 2013 #13 Skrevet 1. desember 2013 Håper du er et troll, eller så er x-en din tjukk i huet som i det hele tatt vurderer å la deg ha ungen 10
Gjest Linneah2013 Skrevet 1. desember 2013 #14 Skrevet 1. desember 2013 Skal ha sønnen vår på snart tre å på julaften og dagen etter. Eksen sier at jeg må lage ordenlig jul. Ikke noe lettvint manneopplegg sier hu. Hva mener hu med det da. Hun sier jeg må vaske, rydde og ha tre og greier, får ikke drikke øl eller ta en akevitt. Hu sier hu kommer innom med morra si på julaften for å sjekke at jeg ikke er drita og sover. Kan hu det? hilsen mann_29 Anonymous poster hash: 167f3...6ed Har hun noen grunn til å sjekke?
Zicka Skrevet 1. desember 2013 #15 Skrevet 1. desember 2013 Jeg syntes ikke kravene hennes høres urimelige ut i det heletatt. Hun vil at sønnen deres skal få oppleve en jul med en edru far, og ha det fint. Er det ikke nettopp dét alle foreldre ønsker for sine egne barn?
Stormborn Skrevet 1. desember 2013 #16 Skrevet 1. desember 2013 Har hun noen grunn til å sjekke? Hvis man må si fra til faren til ungen sin at han må vaske og ikke drikke på julaften/generelt lage en god jul for en 3 år gammel gutt så har man strengt tatt grunn til å sjekke også. Særlig siden han tydeligvis syns det er urimelig 4
mammamora90 Skrevet 1. desember 2013 #17 Skrevet 1. desember 2013 Har driti meg ut før men øl, indrømmer det da. hadde tenk å ta max seks øl denne kvelden Hadde ikke tenkt og ha tre siden eg ikke har noe å henge på det men skulle ordne med no mat og få litt kaker av mamma pressang skal han få mann_29 Anonymous poster hash: 167f3...6ed max 6 øl? For meg høres det veldig mye ut. Nei jeg syns ikke det er galt å kose seg med et glass vin, eller en boks øl av og til etter barna har lagt seg, men det er stooor forskjell på en eneste boks øl og 6 bokser med øl. Og om det er sant at du har "driti deg ut" tidligere med alkohol mens du har ungen, så er jeg enig i at hun har nulltoleranse for det. Da tror jeg også jeg hadde krevd null øl eller null unge! 8
fruBeist Skrevet 1. desember 2013 #18 Skrevet 1. desember 2013 Seks øl? Og det er livsviktig at disse konsumeres akkurat på julekvelden? Spar de heller til 3. juledag når sønnen din er tilbake sammen med mor. 2
FrankDrebin Skrevet 1. desember 2013 #19 Skrevet 1. desember 2013 Har driti meg ut før men øl, indrømmer det da. hadde tenk å ta max seks øl denne kvelden Anonymous poster hash: 167f3...6ed Husk at det er julaften sammen med sønnen din det er snakk om, ikke et vorschpiel med gutta. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #20 Skrevet 1. desember 2013 Har driti meg ut før men øl, indrømmer det da. hadde tenk å ta max seks øl denne kvelden Hadde ikke tenkt og ha tre siden eg ikke har noe å henge på det men skulle ordne med no mat og få litt kaker av mamma pressang skal han få mann_29 Anonymous poster hash: 167f3...6ed Kan ikke du og sønnen din feire sammen med foreldrene/moren din da? Blir jo mye hyggeligere det. Anonymous poster hash: f6ae6...2ad 1
Anbefalte innlegg