Gå til innhold

Paul Walker er død

Twisted_me

Anbefalte innlegg

Fast & Furious-stjernen Paul Walker døde i natt i en bilulykke. Jeg synes det er forferdelig trist, han var en god skuespiller :( Hvil i fred...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir faktisk kjempetrist av å tenke på at han er død. For en kjekk og flink skuespiller! En av mine favorittskuespillere. HVIL I FRED, PAUL. :-(

Hvil i fred til vennen hans som også døde.

Sukk. Vanskelig for å tro at paul er dø. Vet at eksen min var en stor fan av han og fast and furious filmene. Han fant ut av det i går kveld og fikk ikke sove i natt.. Haha. Stakkars.

Anonymous poster hash: 606d7...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, Aksel Hennie stiller sikkert opp han, istedet..

(om det er noen trøst).

Anonymous poster hash: 7c31b...05a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist å høre ja..

hvil i fred til han andre som var i bilen som ikke får noe oppmerksomhet fordi han ikke er kjendis :dagens-rose:

Det var "han andre" som kjørte. Tankene mine går til hans pårørende og, for all del men..

Anonymous poster hash: 32982...ec5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kanskje han andre som kjørte, men jeg har vondt for å tro at han ville ha fortsatt å kjøre som en tulling dersom passasjeren hadde protestert. Jeg har like liten respekt for folk som kjører som psykoer som jeg har for fyllekjørere. Så lenge de ikke drar uskyldige mennesker med seg inn i døden, så kunne jeg ikke brydd meg mindre, for å være helt ærlig.

Til tross for at han var en pen kar og en god skuespiller.

Anonymous poster hash: 271f1...898

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvil i fred til han andre som var i bilen som ikke får noe oppmerksomhet fordi han ikke er kjendis :dagens-rose:

I Norge snakkes det forståelig nok kun om Walker, men i andre land og media er det egne artikler om sjåføren. Han var en kjent racerbil sjåfør, vunnet mye og hadde eget team. Ikke verdenskjent slik som Walker, men kjent var han.

Uansett ufattelig trist.

Anonymous poster hash: 1150a...94c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så liksom Fast and furious 6 i går. Koste meg og gledet meg til 7ern og så ser jeg at han er død når jeg står opp. Var så forelska i han. Hihi. Utrolig trist!!

Anonymous poster hash: fe1fa...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kanskje han andre som kjørte, men jeg har vondt for å tro at han ville ha fortsatt å kjøre som en tulling dersom passasjeren hadde protestert. Jeg har like liten respekt for folk som kjører som psykoer som jeg har for fyllekjørere. Så lenge de ikke drar uskyldige mennesker med seg inn i døden, så kunne jeg ikke brydd meg mindre, for å være helt ærlig.

Til tross for at han var en pen kar og en god skuespiller.

Vel med tanke på at sjåføren faktisk var en kjent rally sjåfør såååå

Anonymous poster hash: 1c67d...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel med tanke på at sjåføren faktisk var en kjent rally sjåfør såååå Anonymous poster hash: 1c67d...c5d

Walker var neppe gissel i bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Walker var neppe gissel i bilen...

Og poenget er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er trist, ikke fordi han er berømt, men fordi det minner med hvor skjørt livet er. Friske, unge mennesker med mye å leve for som mister livet, er alltid trist. Når jeg hører slik "nyheter" tenker jeg en del på døden. Likte også selve skuespilleren, ettersom han var så avslappet som person, smart og var en helt vanlig person.

Anonymous poster hash: de815...633
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og poenget er?

poenget er at de døde fordi de gjorde noe idiotisk og farlig, ikke bare for dem selv men også for alle de andre som var fotgjengere/traffikanter. Ja, det er trist for familiene deres og de som var glade i dem. Ellers klarer ikke jeg selv å synes at det er trist at folk tar livet av seg idet de setter andre mennesker i fare. Det er massevis av folk som dør hvert eneste år fordi andre oppfører seg som idioter i trafikken. DET er trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

poenget er at de døde fordi de gjorde noe idiotisk og farlig, ikke bare for dem selv men også for alle de andre som var fotgjengere/traffikanter. Ja, det er trist for familiene deres og de som var glade i dem. Ellers klarer ikke jeg selv å synes at det er trist at folk tar livet av seg idet de setter andre mennesker i fare. Det er massevis av folk som dør hvert eneste år fordi andre oppfører seg som idioter i trafikken. DET er trist.

Sant, men dette minner en bare på hvor sårbart livet er, og å tenke på dett er trist, at livet kan være over så fort og så plutselig.

Det spekulere i at det var en mekanisk svikt som var årsaken til ulykken. De hadde mest sannsynlig høy hastighet, men det var ikke sjåføren som mistet kontrollen, men bilen som sviktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sant, men dette minner en bare på hvor sårbart livet er, og å tenke på dett er trist, at livet kan være over så fort og så plutselig.

Det spekulere i at det var en mekanisk svikt som var årsaken til ulykken. De hadde mest sannsynlig høy hastighet, men det var ikke sjåføren som mistet kontrollen, men bilen som sviktet.

Hvis bilen sviktet så er det jo ikke sjåførens skyld, det er sant. Jeg har ikke lest så mye om det etter at det var over hele nyhetsbildet i går formiddag, og da var det presentert mer som uforsiktig kjøring.

Ja, livet er sårbart. Æsj, det var da en uggen ting å begynne å tenke på så tidlig på dagen :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søkte på #paulwalker på instagram.

Da kom det frem fine bilder av han, sitater osv.. Og et fælt bilde av en mann som hadde et svært kutt nedover ansiktet. Noen skrev at det var bilde av døde Walker. Det stemmer vel ikke?

Uansett ufattelig tåpelig å legge ut et slikt bilde. Flere brukere la ut samme bilde...

Så respektløst at jeg blir helt satt ut

Anonymous poster hash: 32982...ec5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grapefrukt

Jeg synes det er kjempetrist at han er død, men synes også det er litt rart at alle oppfører seg som de kjente han personlig, bare fordi han var kjendis. Unge mennesker dør hver dag i ulykker og av sykdom, det er jo like trist det, utenatt det kommer på nyheten, youtube, nettsider, og folk skriver lange statuser om dem på facebook.

Personlig synes jeg ikke det er noe tristere at han dør enn noen andre her i verden. Dog er det alltid ekstra sørgelig når relativt unge talentfulle mennesker dør uten grunn.

Endret av Grapefrukt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Jeg søkte på #paulwalker på instagram.Da kom det frem fine bilder av han, sitater osv.. Og et fælt bilde av en mann som hadde et svært kutt nedover ansiktet. Noen skrev at det var bilde av døde Walker. Det stemmer vel ikke?Uansett ufattelig tåpelig å legge ut et slikt bilde. Flere brukere la ut samme bilde...Så respektløst at jeg blir helt satt ut Anonymous poster hash: 32982...ec5

Han må identifiseres gjennom røntgen og tenner så tviler på at bildet du så er av han.

Endret av Runforit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...