AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Har vært syk og ikke klart å dusje eller gre håret på en uke. Nå er er det bare en stor ball der bak. Har klart å dusje idag men vet ikke hvordan jeg skal få løst opp floken:-( det er så trist.Anonymous poster hash: 34783...f03
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Begynn nederst og jobb deg oppover For all del ikke begynn øverst iallefall Vet hvordan det er, er veldig lat når det gjelder å børste håret, så jeg har ofte sånne store floker Anonymous poster hash: 8cb22...59b
frøkna Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Etter jeg var på festival i sommer var håret mitt også bare en svær floke. Bruk myyyye balsam og ha hårbørsten med i dusjen. Gre forsiktig og kanskje ta det i flere omganger. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 Begynn med en stor kam og gre nedenfra og oppover. Ikke klipp det av, det odner seg. Mulig det hjelper med olje også, har du det? Anonymous poster hash: 6ab1f...753
Gjest ghej75 Skrevet 1. desember 2013 #7 Skrevet 1. desember 2013 Leave in balsam spray, men ikke for vått hår. Bruk en fin kam og start aller ytterst og nederst på floken og jobb deg gradvis innover. Vær kjempetålmodig!
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #8 Skrevet 1. desember 2013 Jeg har en sånn børste som er lagd for flokete hår, som sikkert heter noe eget, men det husker jeg ikke i farta... Den er iallefall veldig effektiv på mine håpløse floker. Balsam og tålmodighet er allerede nevnt, ser jeg, og jeg kan underskrive det også. Anonymous poster hash: efd69...485 1
Libertas Skrevet 1. desember 2013 #9 Skrevet 1. desember 2013 Tangle Teezer redder stadig mitt flokete hår. Fantastisk god hårbørst! Også velig viktig å få ut flokene i tuppene først, og jobb deg gradvis oppover. Ta balsam i håret og hopp i dusjen og børst i vei
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #10 Skrevet 2. desember 2013 Tusen hjertelig takk for mange gode råd alle sammen! Det har ordnet seg! Woho!! Etter dusjen satt jeg en time med hårmaske, diverse oljer og balsam. Skyldte ut og brukte antiSnap. Ventet til det tørket og gikk løs på den. Det var ikke mulig å gre mens det var vått fordi mye var som gummi. Når det var tørt var det heller ikke mulig å begynne nederst fordi jeg overdrev ikke når jeg sa at det virkelig var en eneste stor ball. (med mange dreads inni hehe) Men begynte med fingre, og etterhvert børste. Holdt på i kanskje seks timer! Puh! Prøvde også tangleteaser men piggene var for korte. Så det beste rådet tror jeg var tålmodighet! Også takk til deg som skrev "ikke klipp det". Ble så glad og fikk litt håp:-) Jeg kler virkelig ikke kort hår, så selvom jeg har mistet mengder er jeg så så glad det ordnet seg. Takk igjen alle sammen og beklager langt innlegg:-)Anonymous poster hash: 34783...f03 1
Gjest Yellowrose Skrevet 3. desember 2013 #11 Skrevet 3. desember 2013 Etter balsam og hårkur så prøv å gre med en tangle teezer eller naturbørste. Da gjør det ikke så vondt og sliter mindre på håret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå