Gå til innhold

Hvordan blokkere en person på Facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan jeg blokkere en person som allerede har blokkert meg?

Jeg kan ikke finne navnet til denne personen hvis jeg søker, og jeg kan ikke trykke på profilen (finner profilen i meldingene vi skrev før blokkeringen).

Vi er heller ikke venner på Facebook lenger.

Jeg vil ikke at denne personen skal kunne søke på meg, se profilbildet mitt osv..

Jeg blir så sykt irritert.. Denne personen er så kontrollerende, sta og skal alltid ha rett... Og grunnen til at personen slettet og blokkerte meg er en grunn som er så teit og rar at jeg egentlig bare er sjokket over at noen kan være så barnslig i den alderen :P

Så jeg ønsker å blokke denne personen også, så hvis h*n skulle ombestemme seg så er ikke dette ett alternativ... Det er ikke denne personen som bestemmer om jeg skal være blokkert eller ikke.. Hvis dere forstår? :(

Anonymous poster hash: 418d3...a68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis den personen har blokkert deg kan ikke du blokkere den personen. Det er vel ganske innlysende? Med mindre den person opphever blokkeringen.

Anonymous poster hash: 4b812...571
Skrevet

Hvis den personen har blokkert deg kan ikke du blokkere den personen. Det er vel ganske innlysende? Med mindre den person opphever blokkeringen.

Men er ikke dette ganske teit?

Jeg synes det skulle gått an at begge kunne blokkere, så det ikke bare er en person som bestemmer...

Nå må jeg jo sjekke hele tiden om denne personen fortsatt har blokkert meg..

Jeg kan ikke mye om Facebook, så ingenting er innlysende for meg.

Skrevet

Men er ikke dette ganske teit?

Jeg synes det skulle gått an at begge kunne blokkere, så det ikke bare er en person som bestemmer...

Nå må jeg jo sjekke hele tiden om denne personen fortsatt har blokkert meg..

Jeg kan ikke mye om Facebook, så ingenting er innlysende for meg.

Når man blokkerer noen på Facebook så er det lagd slik at den som blokkerer ikke kan se noenting som har med deg å gjøre lenger. Du blir usynelig for den personen på Facebook og h*n blir usynelig for deg. Bortsett fra tidligere meldinger, de vil fortsatt være synlige med profilbilde, men man kan ikke trykke seg inn på profilen f eks. Så jeg forstår ikke hva du mener helt, hvorfor vil du blokkere en som ikke kan se deg eller se noenting du gjør på Facebook? H*n har jo allerede sørget for at dere ikke lenger har noe med hverandre å gjøre.

Skrevet

Når man blokkerer noen på Facebook så er det lagd slik at den som blokkerer ikke kan se noenting som har med deg å gjøre lenger. Du blir usynelig for den personen på Facebook og h*n blir usynelig for deg. Bortsett fra tidligere meldinger, de vil fortsatt være synlige med profilbilde, men man kan ikke trykke seg inn på profilen f eks. Så jeg forstår ikke hva du mener helt, hvorfor vil du blokkere en som ikke kan se deg eller se noenting du gjør på Facebook? H*n har jo allerede sørget for at dere ikke lenger har noe med hverandre å gjøre.

Det visste jeg ikke. Takk.

Det jeg mener med at jeg ønsker å kunne blokkere h*n er at jeg liker ikke tanken på at denne personen skal kunne unblokke meg uten at jeg vet det. Jeg ønsker at personen skal være blokkert for alltid, vil ikke at h*n skal kunne kontakte meg hvis blokkeringen oppheves.

Denne personen skremmer meg, er derfor jeg har hengt meg så opp i dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...