AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Er det kleint å tagge seg selv i bilder som andre har lagt ut av deg på Facebook? (Når de som legger det ut ikke tagger deg i det?). Anonymous poster hash: 66662...4c9 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 ja Anonymous poster hash: a1950...a0f 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 ja Anonymous poster hash: a1950...a0f Fordi? Anonymous poster hash: 66662...4c9
Sissan1 Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Jeg gjør det i blant. Hvis jeg vil at bildet skal bli liggende under "bilder av meg", eller det er en setting jeg vil huske. Driter i om noen syns det er kleint. Tar bort tagger også om jeg ikke vil ha det der (frem til jeg la inn forhåndsgodkjenning) 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Synes det er enda mer kleint å tagge seg selv i selvportetter manhar lagt ut selv! Grøss og gru så tragisk.Anonymous poster hash: a0399...39d
Gjest Emmanuelle Skrevet 2. desember 2013 #6 Skrevet 2. desember 2013 Tagger ikke meg selv i egne bilder, men om noen andre har lagt ut et bilde jeg ikke er tagget i kan jeg fint gjøre det selv. Ser ikke problemet, er det et pent/kult bilde så er det jo gøy å ha for fremtiden! Er mye verre med de som etter 2 dager tagger seg i profilbildet sitt kun for å få flere "likes".
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #7 Skrevet 2. desember 2013 Jeg er trådstarter.. jeg mener bilder som andre legger ut av deg, hvor de ikke tagger deg. Jeg syntes det er litt rart å se masse bilder av meg selv på andres facebooksider som de har lagt ut, også syntes ikke bildene på min facebookside.. men føler det er litt kleint å begynne å tagge seg selv kanskje, er redd de som har lagt ut bildene skal tenke at jeg er superinnbilsk eller noe som tagger meg selv.. Anonymous poster hash: 66662...4c9
Neket Skrevet 2. desember 2013 #8 Skrevet 2. desember 2013 Er mange som blir sur om man tagger dem, så jeg har sluttet å tagge andre.
MockingJay Skrevet 3. desember 2013 #9 Skrevet 3. desember 2013 Jeg tagger meg selv om jeg vil jeg! Hvorfor i all verden er det flaut? Er jo for å få det opp på "bilder av meg". Og ja, profilbilder, portretter og hele pakka. 1
Irja Skrevet 3. desember 2013 #10 Skrevet 3. desember 2013 Nei. Tagger meg om jeg synes bildet er koselig/fint. Hvis ikke lar jeg være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå