AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #21 Skrevet 1. desember 2013 Nei, mine idealer og drømmer har forandret seg stort og jeg også har forandret meg mye siden jeg var 15. Jeg er 30 år nå. Men jeg er mye mer innstilt på å oppfylle drømmer som jeg har NÅ enn drømmer jeg har innsett egentlig bare var fantasidrømmer. Enkelte ting fra min barndom blir selvfølgelig med meg videre, som vissheten om at jeg KAN dersom jeg VIL! Anonymous poster hash: 81e95...f31 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #22 Skrevet 1. desember 2013 Nei, det ble ikke det. Jeg trodde det skulle være mye enklere, at ting skulle gå mer av seg selv. Jeg så ikke for meg at de små hverdagslige tingene, som jeg gledet meg til, skulle være så vanskelige å håndtere. Jeg trodde jeg en dag skulle "bli voksen", men ble aldri det. Jeg har ingen kontroll, ingen oversikt, går bare på autpilot og forsøker å få tiden til å gå så fort som mulig. Ingen interesser, brenner ikke for noe, er ikke en gang genuint glad i et annet menneske, har kun mennesker jeg føler skyld overfor. Den dagen de er borte, skal jeg avslutte dette selv. Anonymous poster hash: 69ddc...9a6
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #23 Skrevet 2. desember 2013 Nei, det har vel egentlig ikke det. Dvs. jeg har greid å oppnå flere av målene mine, men jeg ser nå etter at jeg bikket 30 at noen av målene ikke egentlig er det jeg hadde mest lyst til i livet. For eksempel kommer jeg nok til å ta en (videre)utdanning etterhvert. Skulle nok vært smarere ved å faktisk ha mål som man i større grad visste penset livet inn i retningen man egentlig kunne tenke seg. Ser i etterkant at jeg bla. skulle brukt litt mer tid på å velge den utdanningen som var rett for meg. Anonymous poster hash: 019d4...df0
Tiril Amalie Skrevet 2. desember 2013 #24 Skrevet 2. desember 2013 Nei, det ble det ikke. Men fra der jeg er nå, så synes jeg egentlig det er helt greit.
Emas Skrevet 2. desember 2013 #25 Skrevet 2. desember 2013 Mine 24 år har vore over all forventning. Bortsett frå å ha lista en forelder av kreft har livet vore bedre enn forventa! Eiga leilighet, trygg og god mann, baby, masse vennar, familie, god økonomi, og er under utdanning til draumeyrket! Eg er kjempeheldig og takknemlig! 1
Djungelvrål Skrevet 2. desember 2013 #26 Skrevet 2. desember 2013 Jeg er 40, har et barn, samboer, stabil økonomi, jobber 100 % mens jeg studererer. Har en passelig utfordrende jobb. Jeg reiser mye, har bodd i utlandet og har vært i millitæret. Har begynt på 3 andre utdannelser utenom den jag har nå. Hadde kanskje trodd jeg skulle fått flere barn. Ellers hadde jeg få forventninger om livet som 20 åring, da var det bare fest som sto i hodet på meg.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 2. desember 2013 #27 Skrevet 2. desember 2013 Jeg fantaserte så mye m hva jeg skulle bli da jeg var barn, at å rekke alt sammen ville ha vært umulig. Livet mitt er fint. Jeg har barn, utdannelse, solid nettverk rundt meg, god jobb og grei økonomi. Trodde ikke at jeg skulle få så mange utfordringer som det jeg har fått, men har vokst på dette også. Nå har jeg lyst på ny jobb og en ny stor kjærlighet. Anser begge deler som fullt oppnåelige.
heiduderborte Skrevet 2. desember 2013 #28 Skrevet 2. desember 2013 Dette er mine drømmer: 3-4 barn med samme mann stort og fint hus drømmejobben reise masse utenlands bo utenlands ta studier utenlands jobbe frivillighetsarbeid i et utviklingsland adoptere et barn tillbringe masse tid med min søster og ta del i hennes familie holde meg i form, og ha penger tilgjengelig for å fikse litt etterhvert. Kan love at jeg ikke skal ha barn før slutten av 20 årene! Er veldig spent på hva som kommer til å skje håper selvfølgelig på det beste, men ingen er perfekte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå