Lady Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Hva synes du? Brukte I.D før, men byttet over til Glo Minerals, og er mer fornøyd med det. Nå har jeg lyst til å prøve Youngblood. Har du testet alle? Hvilket synes du er best?
Lady Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #2 Skrevet 1. desember 2013 Dytter denne litt opp jeg. Ingen som har erfaringer med Youngblood de vil dele?
Tøtta1991 Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Jeg elsker Jane Iredale! Beste jeg har prøvde, uten tvil!
Miss-Grey Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Jeg har prøvd alle tre! Fikk allergiske reaksjoner av I.D.-pudderet, så det bruker jeg aldri igjen. Glo Minerals er veldig godt, og jeg fortrekker alltid det, selv om jeg har både GloMinerals og Youngblood liggende i sminkeveska. Jeg har egentlig ikke tenkt så mye over hvorfor jeg alltid velger GloMinerals, det bare blir sånn. Hvis du vil kan jeg teste begge puddere hver sin dag, og skrive tilbakemelding til deg om forskjellene? Bør legge til at grunnen til at jeg har liten peiling på disse produktene er at jeg egentlig har ganske pen og jevn hud, og bare bruker foundation hvis jeg skal noe helt spesielt.
Lady Skrevet 2. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2013 Jeg har prøvd alle tre! Fikk allergiske reaksjoner av I.D.-pudderet, så det bruker jeg aldri igjen. Glo Minerals er veldig godt, og jeg fortrekker alltid det, selv om jeg har både GloMinerals og Youngblood liggende i sminkeveska. Jeg har egentlig ikke tenkt så mye over hvorfor jeg alltid velger GloMinerals, det bare blir sånn. Hvis du vil kan jeg teste begge puddere hver sin dag, og skrive tilbakemelding til deg om forskjellene? Bør legge til at grunnen til at jeg har liten peiling på disse produktene er at jeg egentlig har ganske pen og jevn hud, og bare bruker foundation hvis jeg skal noe helt spesielt. Åh, det er kjempe snilt av deg!:-) Ja, jeg blir veldig glad om du tester begge, og gir meg tilbakemelding:-) Jeg lurer på om de er forskjellige når det kommer til dekkevne, holdbarhet utover dagen, om man blir raskere blank av den ene o.l. Tusen takk på forhånd! Setter stor pris på at du gjør dette:-)
Miss-Grey Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 Åh, det er kjempe snilt av deg!:-) Ja, jeg blir veldig glad om du tester begge, og gir meg tilbakemelding:-) Jeg lurer på om de er forskjellige når det kommer til dekkevne, holdbarhet utover dagen, om man blir raskere blank av den ene o.l. Tusen takk på forhånd! Setter stor pris på at du gjør dette:-) Har nå testet hver sin dag, har hatt på pudderet i overkant av fem timer begge dager. Har gått frem og tilbake fra jobb både i går og i dag, så pudderet har blitt testet utendørs (jeg blir ofte blank i huden når jeg har vært aktiv og ute i fuktig vær). Jeg går ca. en time hver vei. Jeg synes at begge dekket veldig godt, i hvertfall for mine behov. Jeg merket meg imidlertid at pudderet fra Youngblood så mer "pudrete" og unaturlig ut med en gang etter påføring, og at jeg ble markant blankere i huden utover dagen når jeg brukte det, sammenliknet med GloMinerals-pudderet. Det gikk fint i fem timer, men hvis du trenger et pudder du kan bruke lengere enn det, holder jeg en knapp på GloMinerals. Det fra Youngblood klør også litt, både under påføring og utover dagen. Jeg har normal og lett dehydrert hud, men er egentlig ikke så veldig sensitiv. Etter å ha sammenliknet dem holder jeg en knapp på GloMinerals. Jeg kommer absolutt til å bruke opp Youngblood-pudderet, men kjøper det nok ikke igjen.
Lady Skrevet 3. desember 2013 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2013 Har nå testet hver sin dag, har hatt på pudderet i overkant av fem timer begge dager. Har gått frem og tilbake fra jobb både i går og i dag, så pudderet har blitt testet utendørs (jeg blir ofte blank i huden når jeg har vært aktiv og ute i fuktig vær). Jeg går ca. en time hver vei. Jeg synes at begge dekket veldig godt, i hvertfall for mine behov. Jeg merket meg imidlertid at pudderet fra Youngblood så mer "pudrete" og unaturlig ut med en gang etter påføring, og at jeg ble markant blankere i huden utover dagen når jeg brukte det, sammenliknet med GloMinerals-pudderet. Det gikk fint i fem timer, men hvis du trenger et pudder du kan bruke lengere enn det, holder jeg en knapp på GloMinerals. Det fra Youngblood klør også litt, både under påføring og utover dagen. Jeg har normal og lett dehydrert hud, men er egentlig ikke så veldig sensiti Etter å ha sammenliknet dem holder jeg en knapp på GloMinerals. Jeg kommer absolutt til å bruke opp Youngblood-pudderet, men kjøper det nok ikke igjen. Så skuffende! Det med blankhet er den største grunnen til at jeg ikke liker I.D. Jeg blir så blank av det, og får sånn lag med olje over huden. Det får jeg ikke med GloMinerals. Synes GloMinerals er veldig matt og fint, men man har jo alltids lyst til å teste noe nytt:p Da får jeg fortsette med GloMinerals da:-) Tusen takk for fin tilbakemelding om produktet:-)
shv Skrevet 6. desember 2013 #8 Skrevet 6. desember 2013 Når du prøvde young blood pudder foundation Miss Grey? Brukte du da young blood rice pouder under? Dette gir en STOR forskjell! Uten er ikke pudderet noe fint og du får den puddrete følelsen som du sier, men med dette pudderet under blir det SÅÅÅ fint! Så jeg ville ha gitt youngblood en sjangse Lady, i startkittene deres får du med dette rice pouderet også :-)
bazinga91 Skrevet 6. desember 2013 #9 Skrevet 6. desember 2013 Jeg er enig med shv her! Første gangen jeg prøvde YB hadde jeg ikke påført rispudderet under.. Synes det ble veldig rart, og det så ikke bra ut. Da jeg skaffet meg rispudderet ble sminken så bra! Fin glød, dekket godt, dempet rødheten i huden min markant og satt som støpt gjennom en åtte-timers (svært aktiv) arbeidsdag. Og det gjør den fortsatt! Det er dyr sminke, men jeg synes det er verdt det
Lady Skrevet 6. desember 2013 Forfatter #10 Skrevet 6. desember 2013 Når du prøvde young blood pudder foundation Miss Grey? Brukte du da young blood rice pouder under? Dette gir en STOR forskjell! Uten er ikke pudderet noe fint og du får den puddrete følelsen som du sier, men med dette pudderet under blir det SÅÅÅ fint! Så jeg ville ha gitt youngblood en sjangse Lady, i startkittene deres får du med dette rice pouderet også :-)Jeg er enig med shv her! Første gangen jeg prøvde YB hadde jeg ikke påført rispudderet under.. Synes det ble veldig rart, og det så ikke bra ut. Da jeg skaffet meg rispudderet ble sminken så bra! Fin glød, dekket godt, dempet rødheten i huden min markant og satt som støpt gjennom en åtte-timers (svært aktiv) arbeidsdag. Og det gjør den fortsatt! Det er dyr sminke, men jeg synes det er verdt det Takk for tipset dere! Ja, det var det startkittet jeg tenkte å prøve it. Vet dere hva rispudderet koster å kjøpe alene? Fungerer dette som en primer? Eller har det andre egenskaper også? Youngblood er helt nytt for meg. Hehe:-)
shv Skrevet 6. desember 2013 #11 Skrevet 6. desember 2013 Takk for tipset dere! Ja, det var det startkittet jeg tenkte å prøve it. Vet dere hva rispudderet koster å kjøpe alene? Fungerer dette som en primer? Eller har det andre egenskaper også? Youngblood er helt nytt for meg. Hehe:- Tror rispudderet koster 299 eller 399 alene, kommer ann på om du skal ha det faste eller det løse, tror det løse er rimeligst :-) Men er veldig drøyt! Du må kansje ikke nødvendigvis bruke en primer under, men de har en kjempegod primer også som du smører på, men det kommer jo ann på hvor mye du gidder å bruke hver dag :-) kansje greit med en primer hvis du skal ut en kveld. Hvis du kjøper startkittet må du huske å bruke den lille boksen som med hvitt pudder helt til slutt, den gjør huden akkurat som silke, et helt fantastisk produkt!!
Lady Skrevet 6. desember 2013 Forfatter #12 Skrevet 6. desember 2013 Tror rispudderet koster 299 eller 399 alene, kommer ann på om du skal ha det faste eller det løse, tror det løse er rimeligst :-) Men er veldig drøyt! Du må kansje ikke nødvendigvis bruke en primer under, men de har en kjempegod primer også som du smører på, men det kommer jo ann på hvor mye du gidder å bruke hver dag :-) kansje greit med en primer hvis du skal ut en kveld. Hvis du kjøper startkittet må du huske å bruke den lille boksen som med hvitt pudder helt til slutt, den gjør huden akkurat som silke, et helt fantastisk produkt!! Åh, høres bra ut:) Men det er jo veldig kostbar sminke. Vet du om de selger det på nett? Prøvde å søke, men fant det ikke på sidene jeg pleier å bestille fra. :/
shv Skrevet 6. desember 2013 #13 Skrevet 6. desember 2013 Åh, høres bra ut:) Men det er jo veldig kostbar sminke. Vet du om de selger det på nett? Prøvde å søke, men fant det ikke på sidene jeg pleier å bestille fra. :/ Jeg bestiller aldri sminke på nett, det er så mye lureri og falske produkter rundt om kring, så jeg vet ikke.. Denne ble jo nettopp lagt ut: http://www.nrk.no/livsstil/kjopte-mystisk-sminke-pa-nettet-1.7974535 Hadde begynt me start kit og så videre kjøpt når du går tom da går ikke pengene så fort ut om du kjøper alt i orginal størrelse først :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå