AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Har kontakt med en fyr som unngår å holde flyt i kontakten, slik han gjorde i starten. Jeg skjønner ikke hvorfor. Vi har hatt sex og da er det sånn at jeg føler meg litt stresset rundt det hele... Kjedelig når det går så langt og at det skal mulig skjære seg mellom oss.... Men dette gjør meg bare usikker. Han kunne sendt oftere smser slik han gjorde før, hvis han var interessert synes jeg...... Noen ganger har han faktisk møtt meg selv om han skrev minimalt med smser.. men nå er jeg lei..... for i tillegg så er det utrolig vanskelig og tungt å prate med han, og han klager alltid over at han føler seg syk og dårlig og... stakkars ... kanskje feiler det han noe? men..... jeg blir deppa av at han holder så lav kontakt.... I dag har jeg ikke kontaktet han, og ikke han meg, for jeg har gått på smell før, og er redd for å få en ubehagelig beskjed, så jeg holder meg bare helt unna, og tenker fremover og videre. Jeg er tiltrukket, men..... er så mye med han som er rart...Hva mener dere jeg bør gjøre? Anonymous poster hash: 40e57...ee8
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Han fikk karamellen din og nu er han ikke interessert i mer. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 er slik jeg tenker og...... har opplevd det før, og tror faktisk at han er null interessert når han ikke gidder å holde flyt i kontakten... Spørsmålet er om han allikevel kommer til å prøve å møte meg og få mer..... Jeg mener at den lille flyten i kontakten er nok til å drite i han.. Anonymous poster hash: 40e57...ee8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå